Coördinator financiële administratie

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 2324
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 26-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.


Opdracht

Team financieel beheer verzorgt de financiële administratie van de gemeente Krimpen aan den IJssel. Daaronder vallen onder meer: debiteuren, crediteuren, banken, grootboek, balans en salarisadministratie.

Voor dit team zoeken wij een tijdelijke coördinator die zich richt op drie elementen:

  • Vraagbaak op het gebied van financiële administratie bij gemeenten
  • Een bijdrage leveren aan de werkzaamheden van het team (meewerken)
  • Op basis van overzicht over het werk adviseren over structureren en verdelen van de werkzaamheden en de toekomst van het team
  • Het team verder opbouwen naar zelforganisatie


Vereisten / knock-outcriteria

1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het aansturen/coördineren van een financiële administratie;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met financiën bij een gemeente.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van financiën (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Unit4Financials, benoem waar deze ervaring is opgedaan (40 punten);
6. Aantoonbare ervaring met het werken bij een gemeente tot 40.000 inwoners” (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 1 juli 2024 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 28 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.