Aanvraagnummer: 5067
Organisatie: Provincie Zeeland
Locatie: Middelburg
Uren per week: 25 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 22-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op: Deze opdracht kan niet als zzp’er uitgevoerd worden. Zzp’ers kunnen reageren, maar als de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient hij/zij op detacheringsbasis in dienst te gaan.
Opdracht
Binnen team P&O acteert, faciliteert en adviseert personeelsadministratie op personeelsvraagstukken en processen van medewerker in-, door- en uitstroom. In 2024 worden deze processen gedigitaliseerd. Medewerkers dragen bij aan deze ontwikkeling.
Wegens ziekte zoeken wij tijdelijk een ervaren kracht om werk te coördineren en processen te borgen.
Wat ga je doen?
Coördineren HR-administratie
• Zorgdragen voor actuele procedures en werkinstructies.
• Kritisch kijken naar processen en toezien op naleving.
• Medeverantwoordelijk voor de kwaliteit van HR-administratie.
Meewerken
Aanspreekpunt voor arbeidsvoorwaarden en adequate afhandeling van processen.
Advisering aan HR-businesspartner en HR-manager over arbeidsvoorwaarden van medewerkers.
Instroom
• Salarisvoorstel doen en arbeidsvoorwaardengesprekken voeren.
• Afspraken vertalen in overeenkomsten.
Doorstroom
• Brieven en addenda opstellen.
• Beantwoorden van vragen over arbeidsvoorwaarden.
Uitstroom
• Opstellen van ontslagbrieven en getuigschriften.
Over je werkzaamheden leg je verantwoording af aan de unitmanager personeel en organisatie.
Wie je bent
Als HR Coördinator ben je resultaatgericht en sterk in verandering aanbrengen. Vereisten:
• Afgeronde hbo-opleiding HRM;
• Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
• HR-kennis van processen en wetgeving;
• Bij voorkeur ervaring met AFAS.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal hbo bachelor HRM.
2. Minimaal 2 jaar ervaring als HR-coördinator.
Gunningscriteria
3. Ervaring met AFAS; (20 punten)
4. Kennis van cao Provincies; (15 punten)
5. Ervaring met optimalisatie van werkprocessen; (30 punten)
6. Minimaal 2 jaar ervaring met P&O administratie; (35 punten)
Geef in het cv aan hoe u aan het profiel voldoet.
Competenties
- Mensgerichtheid
- Communicatieve vaardigheden
- Digivaardig
- Plannen en organiseren
- Processen opzetten en onderhouden
- Flexibel
Functieschaal
Functie ingedeeld in schaal 9, volgens de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
Gesprekken worden later gepland. Kandidaten krijgen zo spoedig mogelijk bericht.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Uitzendbedrijven moeten voldoen aan bepaalde voorwaarden.
- Opdrachtgever kan een deel van de factuur op de G-rekening storten afhankelijk van de registratie van het uitzendbedrijf.
Reageren kan tot vrijdag 22 november 2024, 09.00 uur.