Aanvraagnummer: 2441
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 28 tot 32 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen. Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Opdracht
Als financieel administratief medewerker houd je de administratie bij, controleer je gegevens op juistheid en volledigheid en verstrek je informatie. Tot je verdere taken behoren het registreren en coderen van facturen van verschillende afdelingen, het aanmaken van verplichtingen, het boeken van crediteuren plus diverse overige administratieve taken. Verder boek je debiteuren via een apart programma en draai je mee in een rooster waarin je samen met je collega’s de mailboxen van administratie beheert. Daarin komen de facturen binnen en overige vragen van leveranciers. Je handelt aanmaningen af en stuurt waar nodig facturen retour.
Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.) 2. Aantoonbare werkervaring met Key2financiën binnen een gemeentelijke organisatie;
3. Aantoonbare werkervaring met het registreren en coderen van facturen.
Gunningscriteria te boordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren van facturen binnen een gemeentelijke organisatie (30 punten); 5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het coderen van facturen binnen een gemeentelijke organisatie (30 punten);
6. Minimaal een afgeronde Mbo 4 opleiding in de richting bedrijfseconomie/bedrijfsadministratie (25 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met een verplichtingenadministratie binnen een gemeentelijke organisatie (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals:
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag tm vrijdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 10 juli 2024 van 09:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 8 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.