Financieel medewerker


Aanvraagnummer: 2333
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 24-40 per week
Tarief: €80 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht

Vanaf begin 2024 is de gemeente Soest overgegaan naar een nieuw financieel systeem (i-financiën SAP). Door vacatures en verminderde inzetbaarheid van medewerkers zijn er achterstanden ontstaan bij de verwerking van bankboekingen en in het debiteurenbeheer (o.a. herinneringen, facturatie). De primaire focus ligt in eerste instantie dan ook op het inhalen van deze achterstanden. Daarnaast gaat het om de reguliere uitvoering van deze taken. Waar mogelijk ondersteun je daarnaast de andere medewerkers van de financiële administratie. Een hoge mate van zelfstandigheid en eigen initiatief is hierbij van groot belang. Je komt te werken in het team Financiën & Control, bestaande uit ongeveer 13 medewerkers.


Vereisten / knock-outcriteria


1. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
2. Aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een overheidsorganisatie;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het verwerken van financiële transacties in i-financiën SAP;
4. Uurtarief maximaal €80,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker financiële administratie bij een gemeente (30 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met het verwerken van bankafschriften, het beheren van tussenrekeningen en debiteurenbeheer (30 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 15 juli 2024, geef dit duidelijk aan in het cv (40 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 2 juli 2024, tussen 15:00 en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 1 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.


De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 27 juni 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.