Aanvraagnummer: 7747
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Schouwen-Duivenland
Locatie: Zierikzee
Uren per week: 36 per week
Tarief: 60 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zeeland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 20-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
āUitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Schouwen-Duiveland mag gĆ©Ć©n arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Gemeente Schouwen-Duiveland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).ā
Organisatie
Met zoān 400 collegaās zetten we ons bij de gemeente Schouwen-Duiveland dagelijks in voor ons mooie eiland. We juichen initiatieven vanuit onze samenleving van harte toe en helpen waar mogelijk. Hierbij denken we niet vanuit wat āmoetā; we denken juist vanuit wat kan. We stellen hierbij de mensen ā onze inwoners, ondernemers, en gasten ā centraal. Dit geldt ook voor iedereen die bij de gemeente Schouwen-Duiveland werkt. Omdat āde mens centraal stellenā voor iedere functie wat anders betekent, krijg je bij ons de ruimte om hier je eigen aanvulling aan te geven. Een bewezen sleutel tot succes!
Opdracht
De werkzaamheden bestaan uit het fiscaal toezicht houden, d.w.z. het controleren van onze betaald parkeren gebieden verspreid over het eiland. Het uitvoeren van de controles gebeurd lopend, verplaatsing tussen de gebieden afhankelijk van de locatie lopend, per fiets of per auto. Als fiscaal toezichthouder ben je ook aanspreekpunt en gastvrouw/heer in de buitenruimte namens de gemeente.
Team
Je komt te werken in het team handhaving leefbaarheid in het cluster integrale veiligheid en handhaving. In het cluster werken ongeveer 30 mensen. Buiten de geĆ¼niformeerde collegaās op straat zijn ook bouwinspecteurs, juristen en beleidsmedewerkers je collegaās.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau2;
3. In het bezit van het rijbewijs B;
Gunningscriteria
4. Betreffende detacheerder moet aantoonbaar in staat zijn om bij ziekte of uitval van personeel snel een vervanger te leveren, en beschikt over voldoende medewerkers in de betreffende functie om continuĆÆteit te waarborgen (35 punten);
5. Uurtarief maximaal ā¬60,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk. (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke handhaving en toezicht (45 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jijzelf / de door jouw aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
1. Goede communicatieve vaardigheden;
2. Nauwkeurigheid en aandacht voor detail;
3. Stressbestendigheid;
4. De-escalerend kunnen optreden;
5. Technisch vaardig (om kunnen gaan met smartphone);
6. Kennis van Engels en/of Duits is een prƩ;
7. Fitte fysieke gesteldheid.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2-4 (voldoende om 7 dagen per week 1 koppel in dagdienst aan het werk te hebben).
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do ā Vr ā Za ā Zo.
Is hybride werken mogelijk: Nee.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 26 maart 2025, van 13:00 tot 17:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 25 maart 2025 bericht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 20 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kan je reageren.