Functioneel applicatiebeheerder Burgerzaken

Logo van meierijstad, met een gestileerde kleine "m" in blauw en groen boven de naam "meierijstad" in groene kleine letters.

Aanvraagnummer: 2780
Organisatie: Gemeente Meierijstad
Locatie: Gemeente Meierijstad
Uren per week: 36 per week
Tarief: €0 - €105 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 1-8-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 22-07-2024 07:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Als functioneel beheerder Burgerzaken speel je een cruciale rol in het samenspel tussen mens en systeem. Binnen Meierijstad word jij de bruggenbouwer tussen de wensen van gebruikers en de mogelijkheden van Burgerzaken applicaties. Zo draag jij direct bij aan de optimalisatie van onze Burgerzaken processen.

Zoveel mensen, zoveel wensen. En aan jou de taak deze te vertalen naar functionele applicatiemogelijkheden. Hier treed je niet alleen op als schakel tussen ICT en Burgerzaken, maar denk je bewust mee op beleidsniveau. Ja, je bent verantwoordelijk voor het optimaal inrichten van deze applicaties en draagt zorg dat alles naar behoren werkt, maar tegelijkertijd ben jij continu bezig met het inspelen op veranderingen. Techniek staat niet stil. Dus jij ook niet.

Het testen en implementeren van nieuwe applicatiereleases behoort tot jouw verantwoordelijkheid, waarbij je niet alleen gebruikershandleidingen en werkinstructies creëert, maar ook zorgt voor duidelijke uitvoeringsplannen. Jij zorgt voor optimalisatie van workflows. Als eerste aanspreekpunt voor allerlei vragen van eindgebruikers, aarzel je niet om intern of met leveranciers in gesprek te gaan om passende oplossingen te vinden. Daarnaast neem je het voortouw bij het oplossen van storingen.

In het kort behoren de volgende werkzaamheden tot jouw takenpakket:

  • Beheren en optimaliseren van de Burgerzaken applicaties
  • Aanspreekpunt voor eindgebruikers en leveranciers m.b.t. de applicaties
  • Opleveren van managementinformatie en rapportages
  • Het implementeren en optimaliseren van eDiensten
Probleemoplossing

Kandidaatomschrijving

Je bent een ervaren allround functioneel applicatiebeheerder Burgerzaken.

Je zorgt zelf voor een laptop en telefoon.
Je hebt een VOG die niet ouder is dan 2 maanden.

Eisen

Werk- en denkniveau
HBO, dit dient te blijken uit het cv.
Gerichte werkervaring
Meer dan 3 jaar.- Ervaring als functioneel applicatiebeheerder Burgerzaken- Ervaring met Key2Burgerzaken en Centric Burgerzaken- Ervaring met SQL en Cognos- Ervaring met de overstap van Key2Burgerzaken naar Centric Burgerzaken
Locatie Veghel
In staat om op locatie in Veghel te werken.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


Ervaring met JCC
Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met JCC applicaties (betalen, afspraken, personeelsplanning en klantgeleiding).
Weging: 20 %


Ervaring met het implementeren en optimaliseren
Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het implementeren en optimaliseren van eDiensten.
Weging: 20 %


Ervaring met het opleiden van een startend functioneel applicatiebeheerder
Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het opleiden van een startend functioneel applicatiebeheerder.
Weging: 20 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In het gesprek wordt verder ingegaan op de functie eisen en gunningscriteria.

Weging: 20 %

Interviewplanning

De gesprekken zijn gepland op donderdag 25 juli tussen 13.00 en 15.30 uur.
Het zou fijn zijn als je hier rekening mee wil houden.