Aanvraagnummer: 2940
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Gemeente Arnhem
Uren per week: 32-36
Tarief: €80 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 05-08-2024
Optie tot verlenging: Ja, tot maximaal 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 29-07-2024 23:59
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Arnhem wil zich verbeteren en versnellen op het gebied van haar digitale dienstverlening en digitalisering. Voor Burgerzaken zijn we gericht op moderne dienstverlening waarin de klantvraag centraal staat. We digitaliseren processen en bieden e-diensten aan. Goed functioneel beheer is van groot belang. Op korte termijn zoeken wij een functioneel beheerder die ons team komt versterken met kennis en ervaring op het gebied van burgerzaken.
Welke nieuwe ontwikkelingen zijn wenselijk, belangrijk, noodzakelijk en ook haalbaar? Dankzij jouw kennis, enthousiasme en vermogen om mee te denken in kansen zorg je dat we daadwerkelijk verder komen met onze innovatiewensen. Je kent de werkprocessen en de behoeften van de gebruikers. Onze inwoners en medewerkers van Burgerzaken.
Je signaleert en ondersteunt bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap en werkt zowel zelfstandig als in projecten samen met onder andere informatiemanagers, collega functioneel beheerders, applicatiebeheerders, projectleiders en onze opdrachtgevers. Je zorgt ervoor dat gebruikers onze systemen optimaal kunnen inzetten bij de taken die zij uitvoeren. Dit gaat zowel om collega’s als onze inwoners. Je adviseert superusers en geeft optimale gebruikersondersteuning. Je denkt mee over complexe vraagstukken, je zorgt voor creatieve oplossingen. Zo houd je je werk uitdagend en afwisselend. Wanneer zich een probleem voordoet of als er bepaalde gebruikerswensen zijn, draag jij graag bij aan de juiste oplossing en een aanpassing in het werkproces.
De afdeling Informatie is verantwoordelijk voor de tactische en strategische sturing van de informatiehuishouding van de gemeente Arnhem. De afdeling adviseert de directie, het cluster- en programmamanagement, de wijkteams leefomgeving en de verbonden partijen. De afdeling kenmerkt zich door een team van 60 professionals. Het gaat daarbij om diverse expertises, zoals privacy & security, informatiemanagement, informatieanalyse en – duiding (met behulp van dashboards, monitoring, onderzoeken), informatie-architectuur en het functioneel beheer van onze bedrijf kritische applicaties.Je maakt deel uit van het team Functioneel Beheer voor Burgerzaken.
Opdracht:
- Beheer en richting applicatie
- Het implementeren van (applicatie) wijzigingen;
- Testen van systemen;
- Ook ken je de kant van gebruikersbeheer en bent in staat incidenten en verzoeken af te handelen;
- Het uitvoeren van, voor het project benodigde, updates en anders inrichten van systemen als inhoudelijk experts;
- Het leveren van input voor onze service level agreements (SLA).
Let op: Gezien de aard en omschrijving van de opdracht leent deze zich niet voor om door een zzp'ers te worden uitgevoerd.
Verantwoordelijkheden
- verantwoordelijk voor beheer en implementatie.
- verbindende rol tussen gebruiker en de afdeling.
- het geven van trainingen, cursussen en het aanpassen van werkbeschrijvingen.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 5 augustus tot en met 31 december voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.
Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): Bachelor (hbo) werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Eis 3. Gevraagde werkervaring: Aantoonbare relevante werkervaring als functioneel beheerder Burgerzaken opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: • Je bent een snelle en sterke analist, weet snel relaties te leggen. • Je zoekt de verbinding in het samenwerken binnen teams om tot het goede resultaat te komen. • Je hebt goede duidelijke communicatieve vaardigheden in spraak en schrift. • Je bent gericht op de gebruiker en de klant • Je bent oplossingsgericht en accuraat in jouw werk Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.
De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.
Gunningscriteria Kwaliteit
30 %Wens 1. Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond in de richting van functioneel beheer, bedrijfskunde of informatiemanagement. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
30 %Wens 2. Minimale werkervaring: Minimaal 2 jaar ervaring als medior functioneel beheerder Burgerzaken opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
20 %Wens 3. Minimale werkervaring: werkervaring opgedaan in publieke sector. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
20 %Wens 4. Kennis van: Je hebt kennis van burgerzaken applicatie van oa Centric Burgerzaken, K2Burgerzaken, K2 Betalen, BRP, QMatic, Centric applicaties. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 80,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
Interviewfase
De interviews zullen plaatsvinden op 31 juli fysiek op locatie of via MS Teams. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.
Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.