Aanvraagnummer: 1433
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 24 tot 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 03-06-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 22-05-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar vanaf 3 juni 2024, voor minimaal 24 uur per week; 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder bij een gemeentelijke organisatie.
Gunningscriteria (weging)
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten); 4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder bij een gemeentelijke organisatie (30 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Geo-ICT systemen / zoals CAG/GIS applicaties (benoem dit duidelijk in het CV (30 punten);
6. Aantoonbare kennis van/werkervaring met projecten of projectmanagement (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
cv-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 24 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 23 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. - Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).