Functioneel beheerder samenleving

Logo van de Gemeente Barneveld, met een gestileerde groene kippenkop naast de tekst "gemeente Barneveld" in oranje.

Aanvraagnummer: 3509
Organisatie: Gemeente Barneveld
Locatie: Gemeente Barneveld
Uren per week: 32
Tarief: €90 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-10-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 15-09-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Dankzij jouw bijdrage kunnen onze inwoners gebruik maken van diensten en voorzieningen die de gemeente heeft toegekend.

Als functioneel beheerder combineer je jouw technische kennis met een sociaal hart om onze kernapplicaties te beheren en onze dienstverlening te optimaliseren. Met jouw analytische blik en proactieve instelling ben je de expert die zorgt dat achter de schermen alles op rolletjes loopt. Je hebt een scherp oog voor details en passie voor ondersteuning, waarbij je overzicht weet te houden bij een breed en afwisselend takenpakket. Ben jij klaar om je in te zetten voor een efficiënte en rechtvaardige dienstverlening? Sluit je aan bij ons team en maak het verschil!

Wat ga je doen?

  • Je neemt de verantwoordelijkheid voor het functioneel inrichten, beheren en monitoren van de kernapplicatie, momenteel suites voor sociaal domein. Als aanspreekpunt voor de gebruikers, weet je hun wensen en eisen om te zetten in praktische oplossingen en doordachte adviezen.
  • Je speelt een actieve rol als verbindende schakel bij datavraagstukken, van gegevensverzameling tot het leveren van sturings- en managementinformatie. Je inzet is essentieel voor het waarborgen van de integriteit van onze datastromen.
  • Je staat garant voor de kwaliteit van systeemkoppelingen, waarbij je zorgt voor de volledigheid en juistheid. Denk hierbij aan een cruciale koppeling met diverse ketenpartners, die je nauwgezet aanvult en beheert.
  • Naast het grondig testen en implementeren van nieuwe releases, vind je het belangrijk om duidelijke gebruikershandleidingen en werkinstructies te ontwikkelen en actueel te houden.
  • Je toont initiatief en leiderschap bij het (zelf) oplossen van storingen en het signaleren van knelpunten. Je bent niet bang om zelf je handen uit de mouwen te steken en zorgt ervoor dat problemen op het juiste niveau worden aangepakt.

Verantwoordelijkheden

Zie opdracht omschrijving.

Deze vacature wordt gelijktijdig uitgezet voor vaste invulling.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In het cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kandidaat die wordt geselecteerd wordt gevraagd een VOG te overleggen.

Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde mbo+ opleiding in de richting van ICT of Informatie.

Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met functioneel applicatiebeheer van de Suite4SociaalDomein van Centric.

Ervaring met het optimaliseren en implementeren van processen, stressbestendigheid en een heldere visie op gegevensbeheer.


Gunningscriteria

Sortering
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
Uitleg gunningscriteria

Allereerst worden de eisen geverifieerd.

Primaire selectie is op basis van de score op kwaliteit.

Secundaire selectie is op basis van prijs.

Definitieve selectie door opdrachtgever gebeurt door beoordeling van de inschrijving op gunningscriteria kwaliteit en prijs.

Hieruit volgt een ranking (maximaal 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).

Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt één kandidaat geselecteerd.


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Ervaring met de suites voor het sociaal domein van Centric.

40 %

Bekendheid met SQL.

20 %

Ervaring als functioneel beheerder sociaal domein.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De volgende competenties zullen worden getoetst tijdens het interview:

  • stressbestendigheid;
  • oplossingsgerichtheid;
  • daadkracht;
  • kwaliteitsbewustzijn.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uit de beoordeling van de gunningscriteria en prijs volgt een ranking (maximaal of 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).

Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt minimaal één kandidaat geselecteerd.

De interviews zullen plaatsvinden op het gemeentehuis, Raadhuisplein 2 op 18 september 2024. Gelieve hier rekening mee te houden.