Aanvraagnummer: 3313
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 36 per week
Tarief: €70 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 02-09-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 16-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdracht
Dit is een extra uitvraag, omdat gemeente Hilversum nog op zoek is naar 1 Inkomensconsulent. - Je behandelt aanvragen levensonderhoud in het kader van de Participatiewet;
- Daarnaast onderhoud je het klantencontact (bestandsbeheer van rond de 160 bijstandsgerechtigden) en het contact met instanties;
- Je beoordeelt en behandelt uitkeringsverzoeken;
- Je behandelt aanvragen bijzondere bijstand;
- Je voert rechtmatigheids-, beëindigings-, wijzigingsonderzoeken uit;
- Je stelt rapportages en beschikkingen op;
- Je zet uitkeringscomponenten klaar in het financieel dossier in Suite4WIZ.
- Je geeft voorlichting aan en adviseert inwoners met een hulpvraag;
- Je bent tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar;
- Je draait om toerbeurt loketdienst;
- Je past maatwerk toe als de situatie van de inwoner daar om vraagt;
- Je bent in staat (nieuwe) medewerkers te begeleiden;
- Je bent in staat de kwaliteit van het werk van collega’s te toetsen;
- Je werkt nauw samen met de collega´s van team Werk en Participatie, WMO en Jeugd en Regie.
- Je bent een vraagbaak voor collega’s
- Je draait 1 dag per maand mee met de uitbetaling leefgeld Oekraïense vluchtelingen
Vereisten / knock-outcriteria
1. Per maandag 2 september 2024 voor 36 uur per week beschikbaar, waarvan in ieder geval de helft fysiek op kantoor;
2. Een maximum uurtarief van €70,00 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten;
3. Aantoonbare werkervaring met / kennis van het Suite4WIZ van Centric (ook wel genoemd GWS4WIZ, GWS of Suite)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als Inkomensconsulent;
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud én bestandsbeheer (geef dit duidelijk aan het in cv met een voorbeeld) (10 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als inkomensconsulent (50 punten).
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m vrij .