Aanvraagnummer: 3741
Organisatie: Gemeente IJsselstein
Locatie: IJsselstein
Uren per week: 24 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdracht
- Je bent het eerste aanspraakpunt voor de hulpvraag van het gezin;
- Je hebt een geïnteresseerde houding naar het gezin en je bent empathisch en betrokken;
- Je gaat aan de slag met complexe problematiek;
- Je stelt de juiste vragen en doet onderzoek naar de situatie;
- Je gaat actief aan de slag met versterken van de eigen kracht van ouders en jeugdigen;
- Je bent regievoerder in de casuïstiek en staat in verbinding met derden, zoals zorgaanbieders;
- Je rapporteert over al je bevindingen en schrijft onderzoeks- en gezinsplannen.
Vereisten / Kock-outcriteria
- Een afgeronde opleiding social work of pedagogiek op minimaal hbo niveau;
- Werkervaring als jeugdconsulent / jeugdzorgwerker bij gemeentelijke instantie;
- In bezit van SKJ registratie (vermeld deze duidelijk in het cv);
- Minimaal 1 jaar gemeentelijk werkervaring op het gebied van jeugd en gezin;
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
- Aantoonbare werkervaring met de sociale kaart van Ijsselstein (25 punten);
- Aantoonbare werkervaring met het ingekochte aanbod van zorgaanbieders in de gemeente Ijsselstein (20 punten);
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Aeolus en Suite (30 punten);
- Aantoonbare ervaring met registreren en rapporteren binnen een gemeente (ten behoeven van het opstellen van onderzoeks- en gezinsplannen) (10 Punten);
- Aantoonbare werkervaring met het voeren van de regie, het begeleiden en bieden van opvoedondersteuning (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je beschikt over uitstekende mondelinge communicatievaardigheden;
- Goed kunnen registreren en rapporteren;
- Je hebt expertise op het gebied van onveiligheid en samenwerking Save/VT;
- Je bent in staat om regie te kunnen voeren, maar ook te begeleiden en opvoedondersteuning te kunnen bieden.
Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals 5.
CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de passende kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
- Gemeente faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 19 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.