Aanvraagnummer: 6248
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 32 uur
Tarief: €0 - €85 per uur
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Gemeente Hilversum, mediastad in het groen
Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met dit motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de huidige behoeftes van de inwoners. We werken aan een solide fundament voor een toekomstbestendige stad. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor wie dat nodig heeft en veilige buurten staan centraal. Inwoners zorgen voor elkaar en regelen zaken in hun eigen buurt. Als nodig, bieden wij ondersteuning. Onze focus ligt ook op werkgelegenheid, bereikbare woningen, duurzaamheid en voorzieningen voor sport, kunst en cultuur.
Hilversum is een stad waar iedereen zich welkom voelt. Samenwerken met inwoners, bedrijven en organisaties staat centraal. Op deze manier staan wij midden in de maatschappij en blijven we verbonden met de behoeften van de Hilversummers.
Opdracht
De jeugdconsulenten werken binnen het team Jeugd en Regie van de afdeling Sociaal Domein. De directe aansturing vindt plaats door de adviseurs kwaliteit. Het gaat om het wegwerken van achterstanden en meer capaciteit vanwege gestegen complexiteit.
Je werkt samen met 14 jeugdconsulenten in het team. Er zijn 2 FTE gedragsdeskundigen voor inhoudelijke ondersteuning.
We zoeken ervaren jeugdconsulenten die zelfstandig werken. Het werk omvat het afhandelen van aanvragen voor jeugdhulp. Vragen komen vooral van ouders, jeugdigen, scholen, huisartsen en jeugdhulpaanbieders. Onderzoeken starten altijd met een huisbezoek.
Taken
Het afhandelen van aanvragen voor jeugdhulp. Dit houdt in onderzoek doen naar de jeugdige, ouders, school en netwerk.
Het afleggen van huisbezoeken.
Rapporteren en zorgen dat passende hulp wordt ingezet.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau.
2. SKJ-registratie (vermeld duidelijk het nummer in het cv).
3. Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
4. Minimaal de helft van de werktijd per week fysiek aanwezig op kantoor.
5. Werkervaring als jeugdconsulent bij een gemeente.
Gunningscriteria
6. Werkervaring met Suite4Jeugd (50 punten).
7. Minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen het sociaal domein (30 punten).
8. Maximum uurtarief van € 85,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer (20 punten).
Geef in het cv aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat voldoet aan het profiel.
Competenties & kenmerken
- Communicatief vaardig en helder in advies.
- Teamspeler, resultaatgericht en goed in samenwerken.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 9, conform de CAO van de opdrachtgever.
Benodigd aantal professionals
4.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Werkdagen zijn in overleg: maandag t/m vrijdag.
Planning
De gesprekken zijn gepland op woensdag 22 januari 2025 tussen 08.00 uur en 16.00 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk maandag 20 januari 2025 een uitnodiging. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht. De kosten hiervan zijn verrekend in het uurtarief.
- Reiskosten voor woon-werkverkeer worden niet vergoed. Eventuele werkgerelateerde reiskosten kunnen gedeclareerd worden.
- ‘Bring your own device’: de kandidaat dient een eigen mobiele telefoon inclusief abonnement en laptop/iPad mee te nemen voor zakelijk gebruik.
- Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, staat de opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).