Fraud Blocker Klantmanagers Inkomen team Uitkeringsbeheer 4X - ZZP Opdracht

Klantmanagers Inkomen team Uitkeringsbeheer 4X

Rood logo met een gestileerd leeuwsymbool naast het woord 'Nijmegen' in een vet, schreefloos lettertype.

Aanvraagnummer: 2288
Organisatie: Gemeente Nijmegen
Locatie: Gemeente Nijmegen
Uren per week: 36 uur
Tarief: €66 - €77 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 2 X 3 maanden
Sluitingsdatum: 25-06-2024 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Let op: vanwege een systeemstoring, maar wel de noodzaak dat kandidaten zo spoedig mogelijk kunnen starten heeft deze DAS een kortere doorloopprocedure. Onze excuus voor het ongemak.

We werken vanuit ons hart, van en voor onze stad. Voor en met de inwoners, instellingen en bedrijven in Nijmegen werken we aan de opgaven die in de stad en haar omgeving spelen. Daarbij is vertrouwen ons vertrekpunt, kiezen we voor contact, doe we gewoon wat nodig is en leren we van wat we doen. Als klantmanager werk je voor de afdeling Inkomen, Zorg & Leerrecht, binnen het team Uitkeringsbeheer. Het team Uitkeringsbeheer is verantwoordelijk voor de uitvoering van de Participatiewet. Wij doen dit door regie te voeren op klanten die onze ondersteuning nodig hebben op het gebied van doelmatigheid. Daarnaast zorgen we voor een rechtmatige uitvoering van de weten regelgeving en ondersteunen wij onze klanten rechtstreeks en direct bij alle vragen op het gebied van zorg en inkomen.

Wat ga je doen:

Als Klantmanager Inkomen team Uitkeringsbeheer voer je gesprekken met klanten op gebied van zowel recht-als doelmatigheid. Je beoordeelt, beslist en verwerkt administratief alle wijzigingen die gedurende de uitkering van een klant kunnen voorkomen. Je werkt integraal en bekijkt iedere wijziging in zijn totale context en past daarbij, samen met de klant, de juiste vervolgstappen toe. Je bent een vraagbaak voor de klant. Je adviseert en verwijst goed door naar andere instellingen en ondersteunt de klant daar waar mogelijk.

Je bewaakt de gemaakte afspraken met de klant en de voortgang van externe trajecten. Je werkt intensief en de minimaal de helft van je tijd op locatie samen met alle medewerkers van team Uitkeringsbeheer en alle teams van de afdeling Inkomen, Zorg en Leerrecht en met de partners in de stad. Je werkt in een netwerk van de stad en werkt samen in samenwerkingsorganisaties zoals sociale wijkteams en WerkBedrijf.

De huidige ingehuurde opdrachtnemers zullen ook een offerte indienen.


Verantwoordelijkheden

Je hebt een eigen takenpakket, je caseload, waar jij mee aan de slag gaat; dat doe je binnen een team dat in zijn geheel de verantwoordelijkheid draagt voor alle cliënten die in de bijstand zitten. Daarnaast ben je samen met je collega’s uitkeringsbeheer verantwoordelijk voor het tijdig en correct doorvoeren van alle voorkomende mutaties op het gebied van zowel rechtmatig- als doelmatigheid van die groep klanten die niet binnen een caseload zijn geplaatst. Verder neem je periodiek deel aan ons trouble shoot


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-7-2024 tot en met 31-12-2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 X 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Je beschikt over een relevante afgeronde hbo-opleiding;

Je hebt in de afgelopen 2 jaar minimaal 6 maanden relevante werkervaring als inkomensconsulent op het gebied van de Participatiewet binnen een gemeentelijke organisatie;

Je hebt aantoonbare kennis en ervaring van GWS en met Office 365;

Je hebt aantoonbaar ervaring in regievoering op een eigen caseload

Je hebt aantoonbaar relevante kennis van de Participatiewet en voldoende ervaring om deze zelfstandig te kunnen toepassen


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Je hebt een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van sociaal juridische dienstverlening, rechten of bestuurskunde

30 %

Je hebt kennis van de sociale kaart van Nijmegen

30 %

Geef 2 concrete relevante voorbeelden van out of the box denken. Per concreet voorbeeld 15%


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: € 66,00
Maximaal: € 77,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

• Je weet anderen te motiveren en enthousiasmeren.

• Je bent stressbestendig.

• Je hebt multicultureel bewustzijn.

• Je bent goed in het verzamelen en analyseren van informatie.

• Uitstekende mondeling en schriftelijk communicatieve vaardigheden.

• Je bent klant- en servicegericht.

• Kennis van de sociale kaart in Nijmegen is een grote pré

• Je bent diplomatiek, tactisch en bent sensitief voor gevoeligheden.

• Je bent flexibel


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 26 en 27 juni Gelieve hier rekening mee te houden.