Kwaliteitsmedewerker informatiebeheer (IB)

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 1900
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 36 per week
Tarief: €70 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 24-06-2024
Optie tot verlenging: 5 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie


De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 425 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de teams Personeel & Organisatie (P&O), Control, Inkoop en Juridische zaken (CIJ), Financiën, Automatisering, KCC en Facilitair. De afdeling zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van bovenstaande deelgebieden. De vacature valt onder het team Informatiebeheer.


Opdracht


Binnen het team IB is behoefte aan ondersteuning op het gebied van digitaal informatiebeheer.
1. Je zorgt voor de digitale archivering van zaken in het zaaksysteem. Je bewaakt hierbij de juistheid, volledigheid en toetst de bewaartermijnen op basis van de gemeentelijke selectielijst;
2. Je voert op basis van bestaande systematiek kwaliteitscontroles uit op geregistreerde post en rapporteert hierover;
3. Je beantwoordt informatieverzoeken uit de organisatie.


Vereisten / knock-outcriteria


1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3.
De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
4. Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar informatiebeheerder bij een gemeente;


Gunningscriteria (weging)


6.
Minimaal een afgeronde opleiding informatiebeheer zoals SOD2, HMDI of IDM opleiding (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als informatiebeheerder bij een gemeente (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring en kennis van het archiveren volgens de gemeentelijke selectielijst, licht toe waar dit is opgedaan (25 punten);
9. Een maximaal uurtarief van € 70,- exclusief btw/inclusief reiskosten woon-werk verkeer en Fee Flextender (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het werken met een zaaksysteem of document managementsysteem (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.


Functieschaal


Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals


1.


CV-eisen


Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen


De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Gemiddeld wordt het aantal uur per week ingeschat op 20 uur.


Planning


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 10 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 11 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.