Aanvraagnummer: 5537
Organisatie: Gemeente Doesburg
Locatie: Doesburg
Uren per week: 32 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 12-12-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Doesburg, gelegen op de grens van Achterhoek, Veluwe en Liemers, geniet bekendheid door haar gerestaureerde historische binnenstad en vestingwerken. Daarnaast manifesteert Doesburg zich door haar ligging aan de IJssel en Oude IJssel als stad aan het water. Een stad die kunst, cultuur en toerisme koestert, maar ook bedrijvigheid en werkgelegenheid bevordert.
Doesburg is een kleine gemeente met ongeveer 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreëren is. Doesburg heeft een platte organisatie met vier afdelingen: Samenleving, Leefomgeving, Toerisme en Economie, Buitenbeheer en Externe en Interne Dienstverlening.
Opdracht
Zet jij je graag in om alles tot in de puntjes te regelen voor een kwetsbare groep inwoners? Word locatiemanager op de opvanglocatie voor Oekraïense ontheemden in Doesburg. Samen met je team ben je 24/7 verantwoordelijk voor de operationele aansturing van de locatie, waar 100 ontheemden worden opgevangen. Ben jij een organisatietalent, communicatief sterk en flexibel beschikbaar? Wil je sociaalmaatschappelijk je steentje bijdragen? Dan zoeken wij jou.
Als locatiemanager stuur je een team van medewerkers en beveiligers (ongeveer 5 personen) aan. Je fungeert als aanspreekpunt voor externe partijen. Jouw doel is om een veilige omgeving en prettige sfeer te creëren voor bewoners en medewerkers. Je bewaakt daarnaast de relatie met de buurt.
Verantwoordelijkheden
- Zorgen voor een juiste uitvoering van de dagelijkse gang van zaken op de opvanglocatie;
- Ontwikkelen, evalueren en actualiseren van een beheerplan en toezien op naleving van huisregels;
- Signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen;
- Optreden als aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders;
- Begeleiden en oplossen van escalaties en conflicten;
- Adviseren van de beleidsadviseur, gebaseerd op signalen en knelpunten uit de praktijk.
Vereisten
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelorniveau in een maatschappelijke richting, bijvoorbeeld Social Work;
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van vluchtelingenopvang (CNO en/of GOO);
- Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving met betrekking tot de Oekraïne-opvang (duidelijk benoemen in het cv);
- Beschikbaar vanaf 1 februari 2025 voor 32-36 uur per week gedurende de opdracht.
Gunningscriteria
- Werkervaring in een sociaalmaatschappelijke functie (40 punten);
- Werkervaring als leidinggevende (15 punten);
- Oplossings- en resultaatgerichte werkervaring, bijvoorbeeld bij calamiteiten (25 punten);
- Beschikbaar per 1 januari 2025 (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u aan het profiel voldoet.
Competenties
- Pragmatisch;
- Hulpvaardig;
- Crisisbestendig;
- Proactief;
- Oplossingsgericht;
- Flexibel.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10, conform de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands opgesteld, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op werkdagen: maandag tot en met vrijdag. Hybride werken is niet mogelijk; aanwezigheid en zichtbaarheid zijn belangrijk.
Planning
De gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december 2024 van 09:00 tot 13:00 uur. Kandidaten ontvangen uiterlijk op maandag 16 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).