Fraud Blocker Manager HRM | Kadaster | Freelance Opdrachten

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Manager HRM

Logo van het Kadaster met een gestileerde blauwe letter 'K' naast het woord 'kadaster' in lichtblauwe tekst.

Aanvraagnummer: 7601
Organisatie: Kadaster
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 36
Tarief: ā‚¬125 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 1 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 16-03-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.

Context opdracht
We zijn op zoek naar een Manager HRM. Het betreft een tijdelijke opdracht ter overbrugging van de procedure om tot een definitieve invulling te komen.

De Manager HRM geeft leiding aan de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie.

De directie P&O bestaat uit de afdelingen Organisatie, Beleid en Ontwikkeling (OBO), P&O Services en Advies, Ondersteuning en Implementatie (AOI). Daarnaast maakt ook de afdeling Facilitaire Services deel uit van de directie P&O. Continue samenwerking tussen alle afdelingen is binnen het MT P&O een gegeven.

Omschrijving werkzaamheden
De manager HRM is verantwoordelijk voor de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie. Deze afdeling bevat een aantal verschillende functionarissen. De hoofdgroepen zijn P&O adviseurs, de recruiters en de adviseurs Participatie. Belangrijke onderwerpen die in 2025 spelen zijn: de transitie van SAP naar AFAS, terugdringen van het ziekteverzuim, arbeidsmarktonderzoek en daaruit voortkomende (beleids-) keuzesĀ  en verdere versterking van de samenwerking met de andere teams binnen P&O.

De P&O adviseurs zijn een belangrijke linkingpin tussen de directie P&O en de overige directies, waarbij zij scharnieren tussen de wensen van de directies, de directie P&O en het organisatiebeleid. Zij zijn een belangrijk gesprekspartner voor het management, een eerste vertegenwoordiger van de directie P&O en een belangrijke partner voor de adviseurs van P&O Organisatie, Beleid en Ontwikkeling. De kruisbestuiving tussen deze twee afdelingen is essentieel om de goede dingen te doen, om de juiste focus te hebben, om idee en implementatie met elkaar te verbinden en om de behoefte van en de ontwikkelingen binnen de business te kennen.

Ook de recruiters maken onderdeel uit van deze afdeling. De samenwerking tussen P&O adviseurs en recruiters zal verder versterkt worden.

Naast de P&O adviseurs en recruitment zijn er nog een aantal functionarissen die in hun rol rechtstreeks contact hebben met andere directies. Te weten: team diversiteit en inclusie, een consulent HR die zich o.a. bezig houdt met ex-collegaā€™s in de WW en diverse projecten en de interne bedrijfsmaatschappelijk werker. Ook de aansturing van de managementassistenten bij P&O Ā vindt plaats door de manager HRM.


Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn

  • Jij bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de afdeling
  • Je bent in staat het beste in mensen naar boven te halen
  • Je maakt deel uit van het Management Team directie P&O

Taken

  • Aansturen van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie
  • Uitvoeren en implementeren van P&O beleid
  • Rol van P&O adviseurs als linking pin naar de business verder concretiseren en uitdiepen.
  • Begeleiding van het team recruitment naar verbetering van de samenwerking (en verbeteringen in het proces
  • Meedenken in de veranderingen die op ons afkomen
  • Bijdrage leveren aan het versterken van de samenwerking in het MT en het komen tot afspraken
  • Zorg dragen voor passende input en capaciteit vanuit AOI i.h.k.v. de ERP-transitie

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2025 tot en met 30 juni 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van Ć©Ć©n (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Van de leden van het MT P&O wordt verwacht dat ze vaker dan 2 dagen aanwezig zijn en in ieder geval ook flexibel zijn wat betreft agenda.


Overige eisen

Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.

De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten.

U voegt slechts Ć©Ć©n Nederlandstalig curriculum vitae (cv) van maximaal 2 pagina's A4 toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen, of het cv uit meer dan 2 pagina's bestaat, zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet

Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger.

Minimaal 5 jaar ervaring als manager HRM/P&O.

Aantoonbare ervaring op vlak van verandermanagement.

Aantoonbare ervaring met datagericht werken in P&O processen.

Ervaring met zowel SAP als AFAS is een prƩ.

Aantoonbare ervaring binnen een politiek/bestuurlijk omgeving.

Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter.

Door de kandidaat zƩlf geschreven CV en motivatie.

Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: ā€¢ Resultaatgericht; ā€¢ Helicopterview; ā€¢ Adviesvaardigheid; ā€¢ Overtuigingskracht; ā€¢ Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; ā€¢ Kwaliteitsgericht; ā€¢ Proactief en initiatiefrijk.


Gunningscriteria

Sortering
Sorteer op prijs
Uitleg gunningscriteria

Uitleg gunningscriteria
Op basis van de beoordeling vanĀ hetĀ ingediende tarief (prijs) en de kwalitatieve criteria wordt de rangorde van kandidaten samengesteld. Met deĀ drie kandidaten die hierbij het hoogst scorenĀ wordt een verificatiegesprek gehouden. Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Naar aanleidingĀ vanĀ de verduidelijking, toelichting enĀ eventuele bewijsmiddelen die het kadaster middels het verificatiegesprek heeft verkregen, kunnen scores worden bijgesteld. Hierdoor is het mogelijk dat de rangorde binnen deĀ drie hoogst scorendenĀ wordtĀ aangepast. De hoogste scorende kandidaat, na uitvoering van de verificatiegesprekken komt in aanmerking voor gunning.

De punten toekenning voor het gunningscriterium kwaliteit binnen de beoordelingssystematiek is als volgt:

Score Beoordeling
0 Geen antwoord/invulling
Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet beschreven

1 Onvoldoende
Omschrijving: Onderwerp voldoet in zijn geheel niet

2 Matig
Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet (volledig) behandeld of voldoet op onderdelen niet aan de wensen van het Kadaster

3 Voldoende
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld en sluit aan bij de wensen van het Kadaster. Er is geen sprake van meerwaarde.

4 Goed
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster en bevat enkeleĀ positief onderscheidende kenmerken er is sprake van enige meerwaarde

5 Uitstekend
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster, bevat positief onderscheidende kenmerken en overtreft hiermee in ruime mate de verwachtingen van de opdrachtgever. Er is sprake van aanzienlijkĀ meerwaarde.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Indien er meer informatie wordt gegeven dan gevraagd zal alleen het maximaal aantal toegestane woorden worden beoordeeld. Alle woorden vanaf het maximaal toegestane aantal zullen niet aan de beoordelaars worden doorgegeven.


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

U geeft een beschrijving van aanpak (max. 400 woorden) voor de uit te voeren werkzaamheden gezien het specifieke vraagstuk van het Kadaster (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

30 %

U beschrijft (max. 300 woorden) hoe u voor de verdere doorontwikkeling van de rol van de P&O adviseurs als linking pin zorg draagt (zie ook omschrijving werkzaamheden en verantwoordelijkheden). Beoordeling: De mate waarin de knelpunten relevant zijn en de oplossingen aansluiten bij de wensen van het Kadaster.

30 %

U beschrijft hoe u het team recruitment kunt begeleiden naar een verbeterde samenwerking en verbeteringen in het recruitment proces. Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: ā‚¬ 125,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Waarbij de nadruk ligt op de eisen en de kwalitatieve gunningscriteria.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en metĀ 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer danĀ drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en metĀ 3 innemen, zal de score op (sub)gunningscriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en metĀ 3 innemen, zal het (sub)gunningscriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en metĀ 3 innemen, zullen alle betrokken Kandidaten worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.

De verificatiegesprekken zullen plaatsvinden op 19 maart 2025Ā in Apeldoorn of via MS Teams.Ā Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.