Aanvraagnummer: 7655
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Waalwijk
Locatie: Waalwijk
Uren per week: 24 per week
Tarief: 80 - 90 per uur
Duur van de opdracht: 7 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 31-03-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 17-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Als medewerker bedrijfsvoering binnen de afdeling beleid sociaal domein heb je een coƶrdinerende rol binnen de bedrifjsvoeringprocessen van de afdeling. Je zorgt voor consistentie, kwaliteitsborging en tijdigheid van deze processen.
Voor de komende zes maanden zoeken wij een medewerker bedrijfsvoering voor de afdeling beleid sociaal domein:
Voor de komende zes maanden zoeken wij een medewerker bedrijfsvoering voor de afdeling beleid sociaal domein:
- je coƶrdineert het financiƫle en beleidsmatige deel van de planning en controlcyclus, waaronder de kadernota, het voor- en najaarsbericht en de jaarrekening;
- Je zorgt ervoor dat het subsidieproces goed verloopt en bent aanspreekpunt voor vragen over subsidies;
- Je bent de schakel tussen de teams gericht op bedrijfsvoering en het team beleid sociaal domein en zorgt voor een goede afstemming van processen en werkwijzen . Hiervoor overleg je structureel met de afdelingen control, financiƫn en de griffie.
- Je voert kwaliteits- en rechtmatigheidscontroles uit, bijvoorbeeld het controleren van geboekte subsidies.
- Je ondersteunt de teammanager bij het opstellen van het jaarplan en monitort de voortgang hiervan
Kandidaatomschrijving
De kandidaat die wij zoeken:- heeft ervaring met bedrijfsvoering binnen een gemeente;
- is bekend met de P&C-cyclus binnen een gemeente;
- is bekend met het subsidieproces binnen een gemeente;
- kan goed samenwerken en een netwerk onderhouden ;
- kan de rust bewaren tijdens drukke periodes met strakke deadlines;
- is analytisch en in staat processen goed in beeld te brengen en draagt bij aan eventuele verbeteringen in het proces.
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Opleiding
minimaal mbo werk en denkniveau: aantoonbaar met CV aan de hand van eerdere opdrachten en werkervaring.
Werkervaring
Kennis van de gemeentelijke P&C-cyclus en bedrijfsvoering: aantoonbaar met CV.
Geen ZZP-er
Er is leiding en toezicht vanuit de manager. Het is een tijdelijke opdracht vanwege capaciteitsprobleem. In de tussentijd wordt er gezocht naar structurele invulling van de functie.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:
30 %
Werkervaring bedrijfsvoering
Werkervaring bedrijfsvoering
Je hebt ruime ervaring binnen de bedrijfsvoering van een gemeente
Weging:
15 %
Werkervaring subsidies
Werkervaring subsidies
Je hebt ruime ervaring met subsidieprocessie van een gemeente
Weging:
10 %
Zelfstandig werken
Zelfstandig werken
Je kunt zelfstandig werken. Je kunt de regie voeren op de bij jou belegde taken. Dit toon je aan middels je cv
Weging:
10 %
Inzetbaarheid
Inzetbaarheid
Je bent vanaf de startdatum van de opdracht voor de volledige uren inzetbaar.
Weging:
10 %
Interview
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In het gesprek zal er getoetst worden op ervaring met gemeentelijke bedrijfsvoering, P&C-cyclus, subsidieprocessen, samenwerking, proactieve houding, stressbestendigheid en communicatieve vaardigheden.
In het gesprek zal er getoetst worden op ervaring met gemeentelijke bedrijfsvoering, P&C-cyclus, subsidieprocessen, samenwerking, proactieve houding, stressbestendigheid en communicatieve vaardigheden.
Weging:
25 %