Aanvraagnummer: 843
Organisatie: Gemeente Midden-Drenthe
Locatie: Beilen
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Drenthe
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-04-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Midden-Drenthe is voortdurend in ontwikkeling. Er werken ongeveer 300 medewerkers. Kenmerkend voor onze organisatie is dat de lijnen met het bestuur kort zijn. Met elkaar zorgen we voor een organisatie die haar inwoners optimaal bedient. We hebben ambitieuze doelen waar we iedere dag hard aan werken. Dat vraagt om inzet, creativiteit én samenwerking met mensen binnen en buiten het gemeentehuis.
Opdracht
In deze functie houdt jij je bezig met de voorbereidende werkzaamheden in de dossiervorming voor invordering. De daadwerkelijk uitvoering van de dwangbevelen is uitbesteed bij een externe partij. Je houdt je in je dagelijkse werkzaamheden onder andere bezig met:
- Het aanmaken van invorderingsdossiers, treffen van betalingsregelingen, maken en versturen van aanmaningen en dwangbevelen;
- Je houdt je bezig met het gehele proces rondom binnengekomen bezwaarschriften op het gebied van kwijtschelding en de administratieve afhandeling daarvan;
- Kwijtschelding aanvragen en beroep.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 19 april 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Competenties
-
Schriftelijke communicatie;
- Teamspeler;
- Stressbestendig.
Knock-out criteria
1. aantoonbare werkervaring als medewerker invordering;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Kandidaat is beried om minimaal 3 dagen op locatie te werken;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker invordering binnen een gemeente (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring op het gebied van kwijtschelding (50 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 8 (cao-gemeenten).
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken is sclecht deels mogelijk.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 24 april tussen 9 – 10:00 en 11 uur tot 12 uur.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 april 2024 bericht.
Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
- Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
-
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
- Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.