Medewerker Klantcontact Centrum

Logo van gemeente westland met een gestileerde witte figuur die een ploeg trekt op een zwarte achtergrond, naast de naam in blauwe en groene blokken.

Aanvraagnummer: 740
Organisatie: Gemeente Westland
Locatie: Naaldwijk
Uren per week: 24 tot 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente.

Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Opdracht
Als medewerker KCC ben je het visitekaartje van de gemeente en het eerste aanspreekpunt voor de burger. Je geeft de burger een warm gevoel en bent de spin in het web voor het telefonisch klantencontact.  Je levert informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente.  Wij zijn op zoek naar 2 of 3 (afhankelijk van het aantal uren dat iemand wil werken) bevlogen en flexibele medewerkers die ons komen ondersteunen. Wij hebben goed nagedacht over de functie-eisen behorende bij deze vacature: wat past bij ons KCC en welke kennis en ervaring wij noodzakelijk vinden. Twijfel je bij meerdere vereisten, dan vragen we je om goed na te denken of deze functie wel passend voor je is.

Competenties
- Je bent betrokken en de collega’s kunnen op je rekenen;
- Je bent representatief, communicatief en stressbestendig. Daarnaast kan je zelfstandig werken en goed relativeren;
- Je bent flexibel inzetbaar; werken op woensdag en/of vrijdag is voor jou geen probleem;
- Je bent weerbaar en blijft rustig, ook als het gesprek soms meer emotie heeft;
- Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend;

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal een afgeronde opleiding of cursus op het gebied van KCC (15 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring inde afgelopen 5 jaar in een callcenteromgeving/ klant contactcentrum (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als KCC medewerker binnen een gemeentelijke instelling (35 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met: RX front, Key2belastingen, Binnen beter, Suite voor Sociaal Domein en Anywhere, benoem dit in het cv (20 punten);
a. Aantoonbare werkervaring met alle onderdelen (20 punten);
b. Aantoonbare werkervaring met 4 onderdelen (15 punten);
c. Aantoonbare werkervaring met 3 onderdelen (10 punten);
d. Aantoonbare werkervaring met 2 onderdelen (5 punten);
e. Aantoonbare werkervaring met 1 of geen van de onderdelen (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7

Benodigd aantal professionals
1 of 2 (afhankelijk van de uren).

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag en eventuele avond openstelling.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 17 van 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag18 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden. Er geldt een terugbetalingsverplichting voor het teveel gedeclareerde.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.
  • De voertaal binnen de gemeente is Nederlands (in taal en geschrift), er word geacht dat de kandidaat hieraan kan participeren.