Medewerker Servicedesk

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 1916
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: De Ronde Venen
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: €40 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad. Om de medewerkers op ICT gebied goed te kunnen ondersteunen, heeft de servicedesk een belangrijke functie.


Opdracht

Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega voor de uitvoering van de Servicedesk werkzaamheden. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Samen met je collega’s van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in.

De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) in het gemeentehuis van De Ronde Venen in Mijdrecht. Gratis parkeren, alsmede Openbaar Vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker;
2. Beschikbaar per 24 juni 2024 voor minimaal 32 uur per week;
3. Een maximum uurtarief van € 40,- exclusief btw/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Microsoft 365 Workspace (Teams, Outlook, Onedrive), Active Directory, Topdesk én Exchange (benoem al deze systemen duidelijk in het cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het telefonisch én op afstand geven van support (10 punten);
8. Duidelijke beschrijving van de eerder uitgevoerde werkzaamheden in het aangeboden cv (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning


De fysieke/ digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 13 juni 2024 tussen 14.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 10 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast tot en met 31 juli 2025. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden