Fraud Blocker Medewerker/ster Uitkeringsadministratie - Freelance Opdracht

Medewerker/ster Uitkeringsadministratie

Logo van Veldhoven met blauwe tekst en een dessin van drie blauwe ruiten in zigzagpatroon boven de tekst.

Aanvraagnummer: 1534
Organisatie: Gemeente Veldhoven
Locatie: Gemeente Veldhoven
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 3-6-2024
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 27-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Als medewerker Uitkeringsadministratie zorg jij voor alle administratieve handelingen om uitkeringen in het kader van de Participatiewet (PW) correct en op tijd uit te betalen aan de inwoners van de gemeente Veldhoven.
Concreet houdt dit in dat jij:

  • Besluiten en mutaties verwerkt;
  • Uitkeringen in het kader van de Participatiewet uitbetaalt, wijzigt, opschort en beëindigt;
  • Op secure wijze rekening houdt met wet- en regelgeving;
  • Samen met collega’s zorgt voor een juiste cliënt- en financiële administratie;
  • Bijdrage levert aan de jaarrekening controle (jaarwerk);
  • Mogelijk ook werkzaamheden verricht op het gebied van Jeugd en de WMO.



Kandidaatomschrijving

Je bent perfect voor deze opdracht wanneer jij:

  • Accuraat informatie kunt verzamelen;·
  • Goede cijfermatige analyses maakt;·
  • Zelfstandig en gestructureerd werkt;·
  • Stressbestendig bent;·
  • Zowel financieel als administratief sterk bent;·
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt;
  • Een warm hart voor de medemens.


Gewenste competenties:

  • Een mbo-diploma op financieel-administratief of bedrijfseconomisch gebied;·
  • Bij voorkeur minimaal 3 jaar werkervaring met uitkeringsadministratie;·
  • Kennis van de Participatiewet, bijzondere bijstand, IOAW, IOAZ en de BBZ;·
  • Ervaring met de P&C-cyclus, in het bijzonder de aanlevering voor het jaarwerk;·
  • Ervaring met Suite, het uitkeringssysteem voor het sociaal domein;·
  • Kennis van Excel;


Is de aangeboden kandidaat een ZZP-er? Indien de kandidaat een ZZP-er is, dan graag dit melden.
Het contract loopt dan via Haert.





Eisen

Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %


Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: MBO
  • MBO (10 %)
  • MBO+ (15 %)
Weging: 15 %


Werkervaring
Minimaal aantal jaren werkervaring: 2 a 3 jaar
  • 2 a 3 jaar (5 %)
  • 3 jaar of meer (10 %)
Weging: 10 %


CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Weging: 25 %

Interviewplanning

De interviews vinden plaats eind mei / begin juni.