Medewerker Uitkeringsadministratie Jeugd

Logo van Gemeente Zwartewaterland met een gestileerde vlag boven de namen van de steden Genemuiden, Hasselt en Zwartsluis.

Aanvraagnummer: 1183
Organisatie: Gemeente Zwartewaterland
Locatie: Hasselt
Uren per week: 28 tot 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 10-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie, Beleef de Gemeente Zwartewaterland

De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 170 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. Onze kernwaarden zijn: participatief, integer, integraal en kwaliteitsgericht.

Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Opdracht

Een uitkeringsadministratie die op orde is, daar word jij gelukkig van. Binnen het hechte team waar je als medewerker uitkeringsadministratie werkt, gaan we samen voor het beste resultaat. En jij draagt daaraan bij met jouw ruime ervaring. Dankzij jouw oplossingsgerichtheid en analytisch vermogen ben jij hier perfect op je plek. Communicatief ben je erg sterk en zaken kloppend maken zie jij als de ultieme uitdaging. Je switcht flexibel van de ene taak naar de andere taak en behoudt de juiste focus. Je bent kritisch op je eigen werk en op dat van anderen. Daarom komt juist jouw deskundigheid en resultaatgerichtheid goed van pas. Je loopt warm voor innovatie en houdt van de afwisseling van zelfstandig en in teamverband werken.

Vereisten / knock-outcriteria

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau in financiële richting;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met uitkeringsadministratie binnen het Sociaal Domein;
3. Aantoonbare werkervaring met de Participatiewet, de Wmo én de Jeugdwet (licht dit duidelijk toe in het cv);

Selectiecriteria / gunningscriteria (weging 100 punten, te beoordelen door Flextender)
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in financiële richting (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met GWS4All/Suites voor het Sociaal Domein (35 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met uitkeringsadministratie binnen het Sociaal Domein (25 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals

1.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr .
Is hybride werken mogelijk: in overleg

Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 mei 2024 van 09:00 uur tot 11;30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 13 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
  • De gemeente vraagt om een maandelijkse facturatie met prestatieverklaring.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. (eisen apparatuur) De laptop draait op Windows 10 of Windows 11 en heeft een USB-C aansluiting heeft die de Thunderbolt 4 standaard ondersteunt. De telefoon wordt door de fabrikant nog wordt ondersteund met updates en is voorzien van de laatste updates. Word niet op afstand worden beheerd door een andere organisatie (2 MDM beheer oplossingen op 1 toestel is niet mogelijk)