Fraud Blocker Netwerk- en systeembeheerder - Freelance Opdrachten

Netwerk- en systeembeheerder

Logo van de gemeente achtkarspelen, met gestileerde menselijke profielen in blauwe contouren boven de naam "achtkarspelen" in blauwe letters.

Aanvraagnummer: 2488
Organisatie: Gemeente Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel
Locatie: gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel
Uren per week: 32 - 36 uur
Tarief: €90 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 01-08-2024
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 07-07-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

De Werkmaatschappij 8KTD voert werkzaamheden uit voor de gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel. De afdeling I&A levert diensten aan circa 800 medewerkers en verzorgt de ICT-omgeving in 10 gebouwen met werkplekken. De afdeling ontwikkelt zich naar een professionele service-organisatie, waarbij het tijd- en plaatsonafhankelijk werken inmiddels standaard is.

Omdat de beide gemeenten hebben besloten de samenwerking te beëindigen, moet de ICT-omgeving worden ontvlochten. De eigen capaciteit die voor de ontvlechting benodigd is, moet worden vervangen zodat de werkzaamheden in kader van systeembeheer normaal doorgang kunnen vinden.


Verantwoordelijkheden

Wij zoeken daarom een systeem-en netwerkbeheerder binnen het ICT-team en zorgt voor zowel het proactief als ook reactieve beheer van ICT-infrastructuren. De systeem- en netwerkbeheerder zorgt voor het beheer van de werkplekken, maar ook voor het serverpark, de printers, de telefonie omgeving, telefonie en internettoegang.

De functie bestaat uit de volgende onderdelen:

  • werkplekbeheer;
  • zorgdragen voor de goede werking van de ICT-infrastructuur tussen alle locaties, systemen en applicaties;
  • oplossen van technische problemen en het zo nodig treffen van maatregelen;
  • storingen detecteren en oplossen;
  • de kandidaat monitort de werking en performance.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32 -36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. Deze functie is ingedeeld in schaal 9. De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 juli 2024! De gesprekken vinden plaats in het gemeentehuis te Burgum. We vragen je hier rekening mee te houden.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring als netwerk- en systeembeheerder (blijkt uit CV).

De kandidaat heeft een MBO opleiding op het gebied van ICT / Informatica afgerond, tenminste MBO 3 niveau (blijkt uit CV).

De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring (als netwerk- en systeembeheerder) in het zelfstandig afhandelen van 2e lijns meldingen, waarmee meldingen van gebruikers adequaat worden opgelost (blijkt uit CV).

De kandidaat heeft kennis en ervaring met Microsoft Server, AD/EntraID, Microsoft 365, Microsoft Intune en netwerkkennis (blijkt uit CV).

De kandidaat beschikt over relevante certificeringen op het gebied van Microsoft Azure, Microsoft Endpoint en Windows Server (blijkt uit CV).

De kandidaat is woonachtig in de regio (in verband met beschikbaarheidsdiensten).

De kandidaat is In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.


Prijs (eisen)

Maximaal: € 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

80 %

De mate van ervaring met het afhandelen van 2e lijns meldingen op het gebied van ICT (blijkt uit CV).

20 %

De kandidaat verstaat de Friese taal.


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 2 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.