Fraud Blocker Proces analist personeelszaken | Gemeente Zutphen | ZZP

Proces analist personeelszaken

Logo van Zutphen met gestileerde lijntekeningen van historische gebouwen boven het woord "Zutphen" in blauw, met daaronder een golvende lijn die een rivier voorstelt.

Aanvraagnummer: 3937
Organisatie: Gemeente Zutphen
Locatie: Gemeente Zutphen
Uren per week: 24-36
Tarief: €100 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 14-10-2024
Optie tot verlenging: optioneel verlengen per maand tot 30 september 2025
Sluitingsdatum: 02-10-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Vind jij het belangrijk dat processen duidelijk beschreven zijn en begrijpelijk voor iedereen? En weet jij alles over personeelszaken en HRM processen? Bij de gemeente Zutphen speelt informatievoorziening een belangrijke rol en dit wordt alleen maar belangrijker.

Als proces analist zorg jij ervoor dat de processen van onze personeelsafdeling inzichtelijk en begrijpelijk worden beschreven. Jij waarborgt de opzet en kwaliteit van de processen en doet er alles aan om procesbeschrijvingen naar een hoger volwassenheidsniveau te tillen.

Goede betrouwbare en transparante processen zijn een voorwaarde dat de gegevens actueel, compleet, schoon, consistent, geloofwaardig en compliant zijn.


Verantwoordelijkheden

  • Met jouw kennis van, en ervaring met HRM processen, zorg jij in eerste instantie voor een goede beschrijving van de huidige processen, zoals die nu door personeelszaken binnen de gemeente Zutphen worden gevoerd. Inzichtelijkheid, volledigheid, betrouwbaarheid en eenduidigheid van de beschrijving is hierbij natuurlijk van groot belang.
  • Met jouw adviesvaardigheden geef jij de collega’s binnen de personeelsafdeling en het management inzicht en bewustwording in het werken met de bestaande processen.
  • Met jouw politieke sensitiviteit begrijp jij politiek-/bestuurlijke gevoeligheden. Je geeft proactief advies aan het management en collega’s hoe de processen kunnen worden geoptimaliseerd om een effectievere workflow te realiseren.
  • Samen met andere collega’s adviseer jij over nieuwe verwerkingen en de aanschaf en ontwikkeling van nieuwe ICT-voorzieningen.
  • Jij kunt goed samenwerken . In deze functie werk je vaak samen met Informatie managers, de informatiebeveiligingsspecialist (ISO, CISO) en de Privacy Officer (PO) van onze organisatie.
  • Als je vertrekt zijn de processen op orde, zijn er bewuste keuzes gemaakt in hoe er met welke informatie wordt omgegaan en weten de medewerkers wat dat in hun dagelijkse werk betekent en vooral waarom.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 maart 2025 voor 24 tot 36 uur per week. (Verspreid over de maand 50% van de tijd op locatie.) De inhuuropdracht kan optioneel verlengd worden per maand tot 30 september 2025. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als proces analist bij één of meerdere organisaties. Het is een Pre indien je ervaring hebt binnen een gemeente. Enige kennis en ervaring op het gebied van Privacy en Informatie beveiliging. Je bent bekend met richtlijnen zoals de BIO en ISO 9001. Ervaring met het uitvoeren van proces analyses binnen een personeelsafdeling. Affiniteit met IT en ICT en digitalisering met name procesmanagement en kwaliteit van processen. Je hebt affiniteit met het werken bij een overheidsinstelling. Verder verwachten we het volgende van je: • Je bent resultaatgericht • Je kunt autonoom werken • Je bent mondeling en schriftelijk communicatief vaardig • Je bent bereid om verspreid over de maand 50% van de tijd op locatie te werken

• Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 25 %
Gewicht van kwaliteit : 75 %
Uitleg gunningscriteria

SROI:

Gemeente Zutphen hecht waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. In dat kader is sociaal aanbesteden en daarmee Social Return onderdeel van het duurzame inkoopbeleid. Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >75.000,- passeert.

Social Return is een menukaart van 3 onderdelen: Sociale inkoop, maatschappelijke activiteiten en arbeidstoeleiding mogen ingezet worden als sociaal rendement (de beoordeling daarvan wordt gedaan door de SROI-adviseur van de gemeente Zutphen). Een combinatie van deze mogelijkheden voor de inzet van Social Return is ook toegestaan.

De nadere invulling van de Social Return verplichting is binnen de beschreven mogelijkheden vrij en vindt altijd plaats in overleg met de adviseur SROI van de gemeente Zutphen.

Binnen zeven kalenderdagen na definitieve gunning van de opdracht moet de opdrachtnemer contact op nemen met de adviseur SROI. Contactgegevens worden direct na gunning verstrekt.Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

35 %

U beschikt over HBO werk- en denkniveau. Dit criterium is een eis Een toelichting is verplicht

35 %

Aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring als Business Analist. U heeft minimaal 3 jaar recente werkervaring op het gebied van privacy.

30 %

Resultaatgericht kunnen werken.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 100,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De gevraagde competenties worden getoetst tijdens de interviewfase.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 9 oktober 2024. Gelieve hier rekening mee te houden.