Fraud Blocker Proces- en projectmanager

Proces- en projectmanager

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 697
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: s-Hertogenbosch
Uren per week: 16 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 1-5-2024 t/m 31-1-2027
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 1-5-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 15-04-2024 08:30

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


De gemeente ’s-Hertogenbosch heeft onlangs een Interreg VI subsidie toegekend gekregen voor het project: Klimaatrobuust Stadgroen. Hiervoor zijn wij op zoek naar een proces- en projectmanager.
Binnen het project bevordert de procesmanager de samenwerking tussen de partners en de gezamenlijke uitvoering van de projectactiviteiten. De procesmanager bewaakt de uitvoering en zorgt ervoor dat deze conform de aanvraag plaatsvindt en signaleert of er aanpassingen noodzakelijk zijn, welke dan met het Interreg Secretariaat besproken zullen worden voordat er daadwerkelijk een wijzigingsverzoek ingediend zal worden.

De procesmanager is namens de Projectverantwoordelijke partner (de gemeente ’s-Hertogenbosch) en het partnerschap het primaire contactpunt voor het Interreg Secretariaat en zal ook namens de projectpartners contact leggen met het secretariaat over vragen, mogelijke wijzigingen etc.

Deze verantwoordelijkheid omvat de volgende activiteiten:

  • het bewaken van de samenhang van het project en het behalen van de projectdoelstellingen;
  • het bewaken van de uitvoering (in tijd en inhoudelijk) van de verschillende werkpakketten en de verschillende activiteiten daarbinnen;
  • het toezicht houden op de financiën van het gehele project en de declaraties van partners;
  • het halfjaarlijks rapporteren van de inhoudelijke en financiële voortgang van het project;
  • het organiseren en bevorderen van de communicatie over het project als geheel en de relevante activiteiten en resultaten daarbinnen
  • het organiseren van (online) bijeenkomsten;
  • het organiseren van start- en slotconferentie;
  • het voorbereiden, voorzitten en rapporteren van de Project-en Stuurgroep (hierna: PSG-)vergaderingen;
  • het coördineren en begeleiden van eventuele wijzigingsverzoeken;
  • het begeleiden van partners bij eventuele controles ter plaatse;
  • het zorg dragen voor de goede afsluiting van het project en fungeren als aanspreekpunt voor het Interreg Secretariaat bij afronding van het project.

Bijzonderheden
Bij verlof/afwezigheid van >3 werkdagen meldt de opdrachtnemer dit vooraf bij de gemeente ’s-Hertogenbosch. Bij verlof/afwezigheid van 3 weken of langer dient de opdrachtnemer te zorgen voor gepaste vervanging indien gewenst door de opdrachtgever.
Een duo-aanbieding is wat betreft de opdrachtgever akkoord. Wij vragen u dan een gemiddeld uurtarief in te dienen voor deze uitvraag.


Weging prijsdeel: 35 %

Ervaring

Ervaring met samenwerking met de betrokken partners in afgelopen 2 jaar. Dit blijkt uit het CV.
Weging: 25 %

Kennis en ervaring

Affiniteit met het onderwerp.
Weging: 15 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Weging: 25 %
De interviews zullen plaatsvinden op maandag 15 april a.s..