Fraud Blocker Projectcoördinator ICT | Gemeente Hardenberg | ZZP Opdracht

Projectcoördinator ICT

Logo van Gemeente Hardenberg met gestileerde groen-blauwe letters.

Aanvraagnummer: 4660
Organisatie: Gemeente Hardenberg
Locatie: Hardenberg
Uren per week: 36 uur
Tarief: €85 per uur
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een geweldige plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten krimpen, blijft Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.

We willen Hardenberg verder laten ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.

Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken zaken praktisch aan.

Opdracht
Vanwege ziekteverzuim is binnen de gemeente Hardenberg behoefte aan een extra technisch beheerder. Deze beheerder moet meedraaien met het technisch beheer en projecten leiden en organiseren voor de ICT-organisatie.

Project Clearpass
De kandidaat zal meedraaien in het project ‘Clearpass’. Dit project voegt een extra beveiligingslaag toe aan ons netwerk. Hiervoor heeft de kandidaat kennis nodig van Windows, iOS en netwerkinfrastructuur in combinatie met VMware. Affiniteit met mobiele apparaten zoals telefoons en iPads, evenals kennis van security, is noodzakelijk.

Project Vervangen monitoren
Er moeten 50 monitoren vervangen worden, gecoördineerd door een projectcoördinator. De kandidaat zal een vervangingsplan maken en gebruikers opleiden in het gebruik van de nieuwe monitoren. Registratie in TOPdesk is nodig, ervaring hiermee is vereist.

Project werkplekbeheer
Het werkplekbeheer is momenteel versnipperd tussen de servicedesk en de ICT-organisatie. De kandidaat voert onderzoek uit en schrijft een plan over taakverdeling, met een stakeholder- en GAP-analyse. Een HBO werk- en denkniveau is vereist.

Algemene werkzaamheden
De kandidaat draait mee met algemene werkzaamheden vanwege ziekteverzuim en druk op project ‘Ontvlechting Ommen-Hardenberg’. Werkzaamheden zijn onder andere:

  • Regulier werkplekbeheer zoals oplossen van incidenten en meldingen
  • Beheer van VDI-omgeving
  • Monitoren en beheer van PRTG storingen
  • Meedenken en beheren van de Azure-omgeving
  • Meedenken bij ingebruikname van Sharepoint

Omdat de gemeente zich in een transitiefase met nieuwe technologieën bevindt, is een leergierige houding vereist.

Kennis van:

  • ITIL4
  • Scrum methodiek
  • Comptia Security+
  • Azure Administrator
  • PRTG
  • Windows en Linuxservers
  • Ervaring met gemeentelijke organisaties

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde HBO bachelor in ICT;
2. Ervaring als coördinator of beheerder bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
3. Ervaring met coördineren van ICT-projecten;
4. Ervaring met Azure Administrator;
5. Maximaal uurtarief € 85,00 exclusief BTW.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Kennis van opstellen GAP- en stakeholderanalyse (10 punten);
7. Kennis van / ervaring met Topdesk (10 punten);
8. Kennis van ITIL4 (15 punten);
9. Ervaring met PRTG storingen (20 punten);
10. Ervaring met / kennis van Windows, iOS en VMWare (15 punten);
11. Ervaring met opleiden en ondersteunen van medewerkers in een transitiefase (25 punten);
12. Kennis van Agile of Scrum (5 punten).

Vermeld in het cv duidelijk hoe de kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties:

  • Klantgericht
  • Zelfstandig
  • Breed technisch onderlegd
  • Betrouwbaar
  • Teamspeler

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken is niet mogelijk
Werkdagen: maandag t/m vrijdag

Planning
Gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 12 november 2024. Uiterlijk donderdag 7 november 2024 horen de uitgenodigde kandidaten meer. Overige kandidaten krijgen na de gesprekken een update over de voortgang.

Overige informatie

  • Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd.
  • Er wordt een geheimhoudingsverklaring gevraagd.
  • Een Uittreksel Handelsregister (KvK) wordt gevraagd.
  • Een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) wordt gevraagd.
  • Indien opdrachtnemer personeel beschikbaar stelt, moet men in het handelsregister als zodanig geregistreerd zijn (conform Waadi).

Reactietermijn
De reactietermijn van deze inhuuropdracht is tot dinsdag 5 november 2024, 09:00 uur.