Fraud Blocker Projectleider aanbesteding RIS | Gemeente Gooise Meren | ZZP

Projectleider aanbesteding RIS

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 7715
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Bussum
Uren per week: 16 per week
Tarief: 0 - 110 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 07-04-2025
Optie tot verlenging: 4x1 maanden
Sluitingsdatum: 21-03-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Het raadsinformatiesysteem van de gemeenteraad van Gooise Meren wordt aanbesteed.
Wij zoeken een projectleider die het aanbestedingstraject begeleidt.
Op basis van input vanuit een werkgroep van de Raad, de Griffie en de ambtelijke organisatie, stel je een programma van eisen en wensen op en begeleidt je het gehele traject tot en met de implementatie.  

Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met raadsinformatiesystemen (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Maximaal uurtarief van €110,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten;
4. Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Gooise Meren mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Gooise Meren. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider informatiserings-en automatiseringstrajecten bij een gemeente (50 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de begeleiding van Europese aanbestedingstrajecten (geef hier voorbeelden van in het cv) (50 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Omgevingsbewustzijn. Jij bent omgevingsbewust en je pakt de wensen van de raad en de griffie snel op. Je toont verantwoordelijkheid en eigenaarschap. Je bent je bewust van je positie en handelt met tact. Je kunt omgaan met verschillende soorten mensen en zorgt ervoor dat men zich gehoord voelt.
  • Resultaatgerichtheid: Jij bent resultaatgericht en neemt concrete doelen als uitgangspunt en houdt hieraan vast tot het doel bereikt is. Je spreekt betrokkenen tijdig en regelmatig aan op het nakomen van afspraken en het realiseren van doelstellingen.
  • Overtuigingskracht: Jij straalt natuurlijk gezag en overwicht uit. Jij communiceert duidelijk en goed onderbouwd, waarbij je alle belangen meeneemt. Schakelen tussen inhoud en proces doe jij makkelijk, waarbij je de onderliggende vragen en belangen boven tafel weet te krijgen. Tijdens discussies probeer jij altijd een win-winsituatie te creëren.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 26 maart 2025 tussen 10.00 uur en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 25 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 21 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.