Projectleider bedrijven & maatschappelijk vastgoed

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 1416
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 24 per week
Tarief: €110 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 23-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  



Organisatie

Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.


Opdracht


Voor de cluster Bedrijven & Maatschappelijk Vastgoed zijn we op zoek naar een projectleider die flexibel inzetbaar is op meerdere programma’s tegelijk. In ieder geval betreft het:
a. inrichten en implementeren O-MKB en PVB programma’s inclusief inhuur aanjagers en duurzaamheidsadviseurs, selectie en inkoop energiescans, meerjarig stakeholdermanagement, communicatie en monitoring en rapportage;
b. ontwikkelen van een aanpak voor de opschaling van het toezicht en de handhaving op de energiebesparingsplicht in samenwerking met de genoemde stakeholders (primair de omgevingsdiensten en de gemeenten).


Vereisten / knock-outcriteria


1. Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als projectleider / projectmanager / Procesmanager;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van energietransitie;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met publiek en privaat stakeholdermanagement ;
5. Aantoonbare werkervaring met programma’s gericht op inrichting, optimalisatie en implementatie van processen met interne en externe stakeholders;
6. Aantoonbare werkervaring met het verduurzamen van bedrijven en/of maatschappelijk vastgoed;


Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van energietransitie binnen een overheidsinstelling (70 punten);
8. Uurtarief maximaal €110,- exclusief BTW / Inclusief reiskosten woon-werk verkeer (30 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja/nee


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 28 mei 2024 van 15.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 27 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.


Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).