Aanvraagnummer: 4237
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Wijdemeren
Uren per week: 16 tot 20 uur uur
Tarief: €105 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 16-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen werken wij voor ruim 25.000 inwoners. We hebben een informele werksfeer, korte lijnen en diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Door onze kleinschaligheid zijn collega's snel bereikbaar en maken we een verschil. We schakelen regelmatig tussen rollen: organiseren, adviseren en uitvoeren. De komende jaren richten we ons op organisatieontwikkeling. Ons doel? Zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van inwoners, ondernemers en organisaties. Kernwaarden: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.
Wijdemeren is een groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht met dorpen gelegen tussen wateren en natuur, zoals de Loosdrechtse Plassen. Deze omgeving weerspiegelt het afwisselende werken bij ons.
Opdracht
De afdeling integraal beheer openbare ruimte is verantwoordelijk voor de buitenruimte in Wijdemeren. Werkzaamheden:
- Dagelijks onderhoud en beheer;
- Groot onderhoud, reconstructie en renovatie van bijvoorbeeld:
- Rioleringen;
- Wegen;
- Civiele Kunstwerken;
- Groen projecten;
- Verkeersmaatregelen.
We zoeken een ervaren projectleider/manager voor werkvoorbereiding, projectleiding, aanbestedingen en communicatie. De komende jaren worden plannen gemaakt om verkeerssituaties te moderniseren.
Werkzaamheden:
- Projectleiding van reconstructies en groot onderhoud wegen/verkeerskundige aanpassingen van definitiefase tot overdracht beheerorganisatie;
- Aansturing ingenieursbureaus en aannemers in ontwerp en realisatie;
- Communicatie met bestuur, belanghebbenden en omgeving, inclusief participatie;
- Ervaring met werkvoorbereiding;
- Ervaring met bestuurlijke afstemming.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau;
2. Uurtarief maximaal €105,- exclusief BTW/inclusief reiskosten;
3. Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 6 jaar als projectleider civiel bij een kleine tot middelgrote gemeentelijke organisatie;
4. In bezit van een VCA-VOL Certificaat.
Gunningscriteria
5. Ervaring met de regierol voor extern bureau (15 punten);
6. Ervaring met civieltechnische trajecten van initiatief- tot realisatiefase (30 punten);
7. Afgeronde opleiding op hbo-niveau in civiele techniek (15 punten);
8. Kennis van reconstructie, asfalt en integrale projecten (15 punten);
9. Kennis van participatietrajecten (15 punten);
10. 'Bring your own device': zelf mobiel en laptop/iPad meebrengen (10 punten).
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Opdracht wordt vervuld in overleg. Hybride werken is de norm, 50/50 thuiswerken en kantoor. Inhuurpersoneel moet op kantoor zijn, thuiswerken alleen in overleg.
Planning
Gesprekken zijn op maandag 21 oktober 2024, tussen 10.00 en 16.00 uur. Uitgenodigden krijgen uiterlijk vrijdag 18 oktober bericht. Overige kandidaten krijgen na de gesprekken bericht.
Overige informatie
- Vereiste Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Opdrachtnemer moet geregistreerd staan voor het beschikbaar stellen van personeel (conform Waadi).
- Geen vergoeding voor parkeerkosten en reiskosten. Geoffreerd uurtarief is inclusief reiskosten.
- Het uurtarief geldt voor de volledige opdrachtduur (inclusief verlengingen).
Reactietermijn tot woensdag 16 oktober 2024, 09:00 uur.