Aanvraagnummer: 7646
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: Mijdrecht
Uren per week: 20 per week
Tarief: 100 per uur
Duur van de opdracht: 18 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 6 maanden
Sluitingsdatum: 17-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
Opdracht
De afdeling integraal beheer openbare ruimte is verantwoordelijk voor de totale buitenruimte in de gemeente de Ronde Venen. De afdeling voert diverse soorten werkzaamheden uit. Zoals het verzorgen van het dagelijks onderhoud en beheer van de buitenruimte. Groot onderhoud werkzaamheden en uiteraard reconstructie en renovatie. Van onder andere Wegen, Rioleringen, Civiele Kunstwerken, groen projecten en verkeersmaatregelen. Voor de projectleiding, werkvoorbereiding, aanbestedingen en communicatie met inwoners, bestuur en belanghebbenden zoeken wij een ervaren senior projectleider:
- Projectleiding reconstructies civieltechnische werken;
- Aansturen externe ingenieursbureaus;
- Afstemming met andere overheden en nutsbedrijven;
- Communicatie met bestuur, belanghebbende en omgeving;
- Opstellen inkoopstrategie;
- Voeren van aanbestedingen;
- Ervaring met directievoering;
- Ervaring met werkvoorbereiding;
- Ervaring met bestuurlijke afstemming;
- Bekend zijn met de plaatselijke situatie, slappe bodem.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Civiele Techniek;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met civiel technische projecten binnen een gemeente;
3. Aantoonbare kennis van aanbesteden (TenderNed), engineering en directievoering verkregen middels opleiding of werkervaring (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbaar in het bezit van UAV/UAV-GC met aanvullende werkervaring met Bouwteamovereenkomsten (benoemd dit duidelijk in het cv).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met directievoering in de afgelopen 5 jaar (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met werkvoorbereiding (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met lokale/plaatselijke slappe bodem (benoem een duidelijk voorbeeld in het cv) (30 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2025 voor 20 uren per week gedurende gehele opdracht inclusief verlenging (20 punten);
9. Een maximum uurtarief van €100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Aansturen externe ingenieursbureaus;
- Afstemming met andere overheden en nutsbedrijven;
- Communicatie met bestuur, belanghebbenden en omgeving;
- Opstellen inkoopstrategie;
- Voeren van aanbestedingen;
- Ervaring met directievoering;
- Ervaring met werkvoorbereiding;
- Ervaring met bestuurlijke afstemming;
- Bekend zijn met de plaatselijke situatie, slappe bodem.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoorfuncties waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 20 maart 2025 tussen 11:00 uur en 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 13 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.