Aanvraagnummer: 4822
Organisatie: Gemeente Dalfsen
Locatie: Dalfsen
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 4 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 14-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De Gemeente Dalfsen, gelegen aan de oevers van de Overijsselse Vecht, is een plattelandsgemeente met ongeveer 30.000 inwoners. Met de grootste kernen Dalfsen, Nieuwleusen, Lemelerveld, Oudleusen en Hoonhorst, beslaat de gemeente een uitgestrekt buitengebied en is een actieve deelnemer binnen de Regio Zwolle. Daarnaast is Dalfsen lid van de P10, het samenwerkingsverband van grote plattelandsgemeenten, en van de Talentenregio.
Dalfsen staat bekend als een veelzijdige gemeente met een uitstekende leefomgeving. In 2023 heeft het CBS vastgesteld dat de inwoners van Dalfsen de gelukkigste van Nederland zijn, iets waar wij enorm trots op zijn. De gemeente hecht veel waarde aan duurzaamheid en een goede woon-, werk- en leefomgeving. Samenwerken is de kracht van onze organisatie.
Bij de gemeente Dalfsen werken circa 300 betrokken en bevlogen medewerkers die dagelijks bijdragen aan het welzijn van onze inwoners. Onze organisatie voegt waarde toe door effectieve samenwerking, zowel intern als extern, met oog voor de veranderende samenleving. Werken bij Dalfsen betekent deel uitmaken van een hecht team dat samen voor elkaar klaarstaat.
Opdracht
Gemeente Dalfsen zoekt een projectleider voor het project woningbouwlocatie Oosterbouwlanden voor de kern Nieuwleusen en het Centrumplan voor de kern Dalfsen.
- Sturen van de projecten op de GOTICK-factoren;
- Meenemen en meekrijgen van college en raad;
- Adviseren over uitgangspunten en randvoorwaarden ten aanzien van de grondexploitatie en de uiteindelijke invulling van het project Oosterbouwlanden;
- Adviseren omtrent professionalisering van projectmanagement binnen de gemeente Dalfsen.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau in de juridische richting en/of bestuurskunde;
2. Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider/adviseur grondzaken in de afgelopen 10 jaar.
Gunningscriteria
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider binnen een gemeente (35 punten);
4. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in het vakgebied grondzaken (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als projectleider binnen een vergelijkbare plattelandsgemeente (30.000 inwoners) (10 punten);
6. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau richting bouwgrondexploitatie (15 punten).
Competenties
- Analytisch;
- Verbindend;
- Betrouwbaar.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag en woensdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 20 november 2024 vanaf 10:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 18 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
- De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 14 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.