Aanvraagnummer: 7755
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Oude IJsselstreek
Locatie: Gendringen
Uren per week: 20 - 24 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 17-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Oude IJsselstreek mag gƩƩn arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Oude IJsselstreek. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
Werken voor de gemeente Oude IJsselstreek betekent werken aan āde brede welvaart van onze inwoners.ā Breed omdat welvaart voor iedereen iets anders kan betekenen: voor de Ć©Ć©n is dat veel groen, voor de ander is dat een bloeiende economie en voor weer een ander is een inclusieve gemeente belangrijk. We zetten ons dan ook dagelijks op tal van terreinen in zodat onze inwoners veilig, gezond en gelukkig kunnen wonen, leven, werken, leren en recreĆ«ren.
Dit doen we bijvoorbeeld door het aanleggen en onderhouden van wegen en fietspaden, het verstrekken van vergunningen voor de bouw- en verbouw van woningen, het sluiten van huwelijken en partnerschappen, en de realisatie van een compleet nieuw, duurzaam bedrijventerrein. Maar ook door te zorgen dat iedereen zoveel mogelijk mee kan doen aan het dagelijkse leven.
De leefwereld van onze inwoners zit vol dagelijkse grote en kleine verrassingen. Dat vraagt ons goed te kijken naar wat er speelt en te doen wat echt nodig is. Door Ćn de leefwereld van de inwoner te stappen kunnen we onze afwegingen goed maken. De afweging tussen het individueel belang en het algemeen belang. De afweging tussen het maatschappelijk effect, de financiĆ«le middelen en de wet- en regelgeving.
Met ruim 300 collegaās verdeeld over zoān 25 teams zijn we een zeer diverse club. Bij de gemeente Oude IJsselstreek werken mensen met uiteenlopende leeftijd en (opleidings-) achtergrond. Je vindt er generalisten en specialisten, doeners, denkers en alles wat daar tussen zit. We hebben echter, hoe verschillend wij ook van elkaar zijn, een aantal dingen met elkaar gemeen: we zijn hardwerkende, verantwoordelijke professionals die niet simpelweg uitvoeren wat de regels of het beleid ons voorschrijft maar continu afwegen ā en er net even wat meer van maken.
We gaan uit van het oplossend vermogen van de samenleving, zonder daarbij (altijd) zelf te oplossing te willen zijn of te willen geven. Ook gaan we er van uit dat de meeste mensen deugen. We werken vanuit vertrouwen met elkaar en onze inwoners samen. We realiseren ons dat incidenten altijd zullen gebeuren, hoe vervelend deze ook kunnen zijn. Voor ons is het de kunst om daar op een slimme manier mee om te gaan. Niet te problematiseren of te panikeren, maar er naar kijken als een kans om van te leren en onze visie of werkwijze zo nodig bij te stellen.
Opdracht
Voor het onderdeel Riolering binnnen team Civiele Ruimte en Handhaving zijn we tijdelijk op zoek naar een rioolbeheerder. We verwachten van de rioolbeheerder dat deze in onze systemen informatie kan verwerken maar ook dat hij zelfstandig buiten werkzaamheden kan verrichten zoals het controleren van putten en overstorten. Gebruik van een 360graden camera. Goede communicatieve vaardigheden.
De controle en registratie van overstorten dient te gebeuren volgens GWSW richtlijnen. De opdracht kan binnne een termijn van 6 maanden worden voltooid waarna OIJ de gegevns zal opnemen in een nieuwe beheersapplicatie.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als rioolbeheerder bij een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met het beoordelen van nieuwbouwplannen;
4. Aantoonbare afgeronde opleiding in de richting van civiele techniek;
5. Aantoonbare afgeronde opleiding met betrekking tot rioleringen;
6. Aantoonbaar in het bezit van een rijbewijs.
Gunningscriteria
7. Aantoonbaar in het bezit van VCA-vol (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Rio-Base, Sam en Kikker (15 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het verwerken en beoordelen van inspectiebeelden (30 punten);
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het oplossen van H2S problematiek (25 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een vervanging- en renovatieplan riolering (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Resultaatgericht werken;
- Assertiviteit;
- Besluitvaardigheid;
- Plannen en organiseren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg / Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op een later moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.