Fraud Blocker Senior Adviseur Bedrijfvoering | Provincie Utrecht | ZZP

Senior Adviseur Bedrijfvoering

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 4317
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 16 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 16-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
De provincie Utrecht werkt volgens het Three Lines-model. De tweedelijnsfunctie is belegd bij de eenheid AO/IC. Primair voert de eenheid AO/IC Verbijzonderde Interne Controle (VIC) werkzaamheden uit gericht op het mogelijk maken van de Rechtmatigheidsverantwoording en secundair voert het team Interne Controle (IC) werkzaamheden uit binnen de afdeling Bedrijfsvoering.

De opdracht omvat het verder bijdragen aan de doorgroei in volwassenheidsniveau van de eenheid AO/IC. Deze doorgroei heeft enerzijds betrekking op de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden en anderzijds op de verdere inbedding van de tweedelijnsrol van het team AO/IC.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding registeraccountant (RA titel);
2. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van audits binnen een provincie;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren van audits binnen een overheidsinstelling.

Gunningscriteria
4. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren van audits binnen de overheid (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van audits in de publieke sector binnen een BIG4 accountantsorganisatie (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het begeleiden van de organisatie naar de Rechtmatigheidsverantwoording bij een provinciale overheid (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in het werken in en door ontwikkelen van een Three Lines-omgeving binnen een provinciale overheid (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Verbindend;
- Goed kunnen luisteren; vraag achter de vraag herleiden;
- Coachend;
- Goede gesprekspartner op verschillende niveaus.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in schaal 13.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Hybride werken is mogelijk: ja

Planning
De gesprekken zijn gepland op dinsdag 22 oktober of donderdag 24 oktober. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze opdracht duurt tot woensdag 16 oktober 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.