Fraud Blocker Senior adviseur dienstverlening / burgerzaken | ZZP

Ontvang dagelijkse opdrachten mail

Senior adviseur dienstverlening / burgerzaken

Logo van de gemeente Rozendaal met een blauw schild met een gouden bloemenembleem, vergezeld van de naam "Gemeente Rozendaal" in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 7678
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Rozendaal
Locatie: Rozendaal
Uren per week: 16 per week
Tarief: 80 - 90 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 16-03-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Opdrachtomschrijving

We zijn op zoek naar iemand die ons als senior medewerker en adviseur met kennis van dienstverlening en burgerzaken tijdelijk kan ondersteunen. Je gaat vooral aan de slag met het bredere dienstverleningsperspectief, coƶrdineert het team Dienstverlening (waaronder burgerzaken) en pakt projecten op.

Team dienstverlening bestaat uit de collegaā€™s van burgerzaken en het (bestuurs)secretariaat. Als senior adviseur dienstverlening/burgerzaken vervul je de rol van teamcoƶrdinator en stem je wekelijks de planningen af met het team. Je stuurt op kwaliteit en (financiĆ«le) resultaten en coacht de collegaā€™s wanneer nodig.

Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan management en college over de kwaliteit van onze dienstverlening, mogelijke procesverbeteringen en de inrichting van het team. Ook ga je aan de slag met een aantal projecten. Zo moet het proces rondom huwelijken herzien worden en kunnen er verbeteringen gerealiseerd worden met en door inrichting van de digitale dienstverlening. Het gaat dan bijvoorbeeld om onderwerpen zoals het optimaliseren van de openingstijden in relatie tot de beschikbaarheid van personeel en de wens om ambulante dienstverlening in te richten voor meer kwetsbare inwoners. Het voorbereiden van de gemeenteraadsverkiezingen in 2026 valt ook onder jouw taken.

Binnen burgerzaken zijn we gestart met het verbeteren van de processen. En vanuit de facilitaire (interne) dienstverlening willen we toe naar verminderde kwetsbaarheid in de dagelijkse uitvoering. Veel onderwerpen zijn hiervoor uitgewerkt, hier ga jij een vervolg aan geven. Daarnaast ben je ook linkin-pin naar ondersteunende partijen, zowel extern als intern.


Verantwoordelijkheden

Advisering over het bredere dienstverleningsperspectief

Coƶrdinatie het team Dienstverlening

Diverse projecten, waaronder procesoptimalisatie en voorbereiden gemeenteraadsverkiezingen


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2025 tot en met 1 juli 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

Gedegen kennis van burgerzaken, waaronder ervaring van het verrichten van de zelfevaluaties, blijkend uit minimaal 3 jaar werkervaring binnen burgerzaken

Affiniteit met verbetertrajecten binnen dienstverlening

Minimaal 5 jaar ervaring als beleidsadviseur met voorkeur in het dienstverleningsveld

Aantoonbare kennis op het gebied van dienstverlening, blijkend uit gevolgde cursussen en/of modules

Beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op 24 maart 2025.

De door inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer en geen ZZP-er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van de eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de Opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de inschrijving.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt Ć©Ć©n kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

30 %

Ervaring met werken in de context van een kleine gemeente

30 %

Affiniteit met beleidsontwikkeling op basis van een PDCA-cyclus

30 %

Een pro-actieve werkstijl die gericht is op resultaten

10 %

Flexibiliteit in werkhouding (schakelen tussen strategisch/tactisch en operationeel wanneer nodig) en beschikbaarheid


Gunningscriterium Prijs

Minimaal: ā‚¬ 80,00
Maximaal: ā‚¬ 90,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

1. Kennis van/ervaring met verbetertrajecten en PDCA cyclus

2. Leiderschap

3. Flexibiliteit


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op 24 maart 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.