Aanvraagnummer: 6166
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 32 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-02-2025
Optie tot verlenging: 8 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 13-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Gemeente Hilversum - Mediastad in het groen
Met bovenstaand motto verbinden we onze ambities voor Hilversum met de wensen en behoeften van de inwoners. We bouwen aan een fundament voor een toekomstbestendige stad met veilige buurten, zorg op maat, duurzame werkgelegenheid, bereikbare woningen en ruimte voor sport, kunst en cultuur.
Als gemeente willen we midden in de maatschappij staan. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, en waarin inwoners zich kunnen ontwikkelen. We blijven in contact met inwoners, bedrijven en organisaties om samen aan een betere toekomst te werken.
Opdracht
Algemene omschrijving
Het team Financiën en Control van de gemeente Hilversum bestaat uit de clusters control en financiële administratie. Voor het cluster financiële administratie zoeken we een ervaren financieel administratief medewerker.
Je werkt 4-5 dagen per week en zorgt samen met collega’s dat het betalingsproces soepel en betrouwbaar verloopt. Je taken zijn onder meer:
- Voortgangsbewaking van de crediteurenadministratie, van registratie tot betaling.
- Onderhoud van het betalingsproces (routing, inwerken nieuwe medewerkers, kwaliteitscontrole).
- Problemen oplossen en vraagbaak zijn voor budgetbeheerders, teammanagers, financieel adviseurs en collega’s.
- Bijhouden en aansluiten van tussenrekeningen, balansdossiers en complexe boekingen corrigeren.
Je werkt met een enthousiast en ervaren team. Kennis van gemeentelijke financiële administratie en bij voorkeur ervaring met Key2Financiën van Centric is een pré. Open en prettige communicatie is essentieel.
Vereisten / Knock-outcriteria
- Beschikbaar uiterlijk per 1 februari 2025 voor minimaal 32 uur per week.
- ‘Bring your own device’ is van toepassing: eigen mobiele telefoon met abonnement, laptop of iPad.
- Minimaal 3 jaar werkervaring als senior financieel administratief medewerker bij een gemeente.
Gunningscriteria
- Minimaal 3 jaar werkervaring als senior medewerker financiële administratie bij een gemeente, in de afgelopen 7 jaar (40 punten).
- Minimaal 5 jaar ervaring met Key2Financiën van Centric (30 punten).
- Ervaring met het opstellen van een jaarrekening en/of financieel verslag (20 punten).
- Kennis van het besluit begroting en verantwoording (BBV) en btw-compensatiefonds (BCF) (10 punten).
Competenties
- Integer
- Nauwkeurig
- Analytisch
- Communicatief
- Proactief
Functie
Deze functie is ingeschaald in functieschaal 9, conform de CAO van de opdrachtgever.
Aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 3 pagina's, opgesteld in het Nederlands. Minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Maandag t/m vrijdag.
Planning
Gesprekken bij de gemeente vinden plaats op donderdag 16 januari 2025 tussen 10.00 en 14.00 uur. U ontvangt uiterlijk dinsdag 14 januari 2025 bericht bij een uitnodiging.
Overige informatie
- Een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht.
- Reiskosten voor woon-werkverkeer worden niet vergoed. Alleen werkgerelateerde reiskosten zijn declarabel.
- ‘Bring your own device’ geldt ook voor zakelijke apparatuur.
- Indien van toepassing is de opdrachtnemer geregistreerd volgens de Waadi-wetgeving.
Reactietermijn
U kunt reageren tot maandag 13 januari 2025, 09.00 uur.