Fraud Blocker Servicedesk - ZZP Opdrachten

Servicedesk

Logo van de Koninklijke Nederlandse Academie voor Kunsten en Wetenschappen (knaw) met een gestileerde gebouwillustratie met daaronder het acroniem "knaw".

Aanvraagnummer: 691
Organisatie: KNAW - Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen
Locatie: Amsterdam
Uren per week: 40 per week
Tarief: €58,00 per uur
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 1 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
De Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW) is het forum van en voor excellente wetenschappers. De KNAW is adviesorgaan van de regering en verantwoordelijk voor vijftien instituten die met hun onderzoek en collecties bij de (inter)nationale top horen. Zelfstandige onderdelen zijn De Jonge Akademie en de Akademie van Kunsten. Zie voor meer informatie www.knaw.nl.

Opdracht
Lijkt het jou ook geweldig om te werken op verschillende locaties in Amsterdam en Den Haag? In hartje Amsterdam aan de kloveniersburgwal zit het stafbureau van de KNAW gevestigd in het Trippenhuis. Van hieruit geef je telefonische ondersteuning in het Nederlands of in het Engels aan gebruikers van diverse instituten en het bureau van de KNAW. Je werkt centraal/remote vanuit de Servicedesk, maar je zal ook regelmatig ondersteuning op de locatie van de instituten in Amsterdam en of Den Haag. Je komt te werken binnen een team van 5 enthousiaste, gezellige collega’s op de servicedesk en verzorgt de registratie en afhandeling van binnengekomen meldingen in TopDesk. Je bewaakt de algehele voortgang van alle meldingen en wijzigingen en stemt de werkplanning af met je collega’s Je signaleert tijdig vertragingen en bespreekt deze om gezamenlijk tot een oplossing te komen.

  • Je biedt ondersteuning op hardware, software en/of applicaties;
  • Je neemt telefonisch of per e-mail vragen/storingen aan van eindgebruikers;
  • Je ondersteunt, denkt mee met en adviseert eindgebruikers;
  • Je neemt deel aan een lopende projecten als M365, teams;
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het uitbouwen en bijhouden van de kennisbank;
  • Je signaleert procesverbeteringen en doet verbetervoorstellen daarvoor;
  • Je komt in aanraking met collega’s van verschillende nationaliteiten en achtergronden.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 9 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Competenties

  • Pro-actief;
  • Zelfstandig;
  • Service gericht;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Pragmatische attitude.

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring binnen een Servicedesk, IT Support team of als Systeembeheerder (30 punten);
5. Aantoonbare kennis ervaring met TOPdesk (15 punten);
6.  Aantoonbare kennis ervaring met Windows 10 en Active directory (5 punten);
7. Aantoonbare kennis ervaring met JAMF (10 punten);
8. Aantoonbare kennis ervaring met Microsoft 365 (15 punten)
9. In het bezit van ITIL V4 Foundations (15 punten);
10. Een maximum uurtarief van €58,00 exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer en fee Flextender (10 punten).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in CAO Nederlandse Universiteiten.
https://www.vsnu.nl/files/documenten/CAO_VSNU_NED_201707_201912.pdf . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr

Planning
De gesprekken zijn gepland op dinsdag 16 april 2024 van 08.30 uur tot 10.30 uur of 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De KNAW kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Uitzend/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).