Fraud Blocker Systeembeheerder Zaaksysteem Onegov | Freelance Opdrachten

Systeembeheerder Zaaksysteem Onegov

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 5258
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker
Uren per week: 8 uur
Tarief: €140 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente. De komende jaren groeit het inwoneraantal van 55.000 naar 65.000. We werken aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat kenmerkt zich door innovatieve ondernemers die vooroplopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 425 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de teams Personeel & Organisatie (P&O), Control, Inkoop en Juridische zaken (CIJ), Financiën, Automatisering, KCC en Facilitair. De afdeling zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers goed worden ondersteund en geadviseerd. De vacature valt onder het team Informatiebeheer.

Opdracht
Binnen het team Informatiebeheer is behoefte aan ondersteuning op het beheer en onderhoud van het zaaksysteem.
- Je voert beheerwerkzaamheden uit op het zaaksysteem Onegov, dat draait op het Microsoft Dynamics 365 platform;
- Je ondersteunt de applicatiebeheerders bij de implementatie van nieuwe functionaliteiten binnen het zaaksysteem;
- Je richt nieuwe zaaktypen in of past deze aan op basis van een functioneel ontwerp;
- Je ondersteunt bij het inrichten en beheren van koppelvlakken tussen het zaaksysteem en andere applicaties;
- Je adviseert de applicatiebeheerders bij het inrichten en beheren van het zaaksysteem.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
2. 'Bring your own device' is van toepassing. De kandidaat moet zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement meenemen voor zakelijke contacten, evenals een laptop of iPad;
3. In het bezit van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering of een aansprakelijkheidsverzekering bedrijven met dekking voor minimaal de opdrachtwaarde;
4. Minimaal een afgeronde hbo bacheloropleiding;
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als systeem/functioneel applicatiebeheerder;
6. Een maximaal uurtarief van € 140,- exclusief btw en inclusief fee Flextender en reiskosten woon-/werkverkeer;
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het beheer van het Onegov Zaaksysteem.

Gunningscriteria
8. Minimaal 3 jaar ervaring met het beheer van het Onegov Zaaksysteem (35 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als systeem/functioneel applicatiebeheerder (30 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van complexe beheerwerkzaamheden op het Microsoft Dynamics 365 platform. Benoem hiervan een voorbeeld in het cv (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u/de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
- Servicegerichtheid;
- Flexibiliteit;
- Resultaatgerichtheid;
- Accuratesse.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8, gekoppeld aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdag: Woensdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 3 december 2024 vanaf 14.00 uur. De genodigde kandidaten ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de opdracht.

Overige informatie

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 27 november 2024, 09.00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5258 - Systeembeheerder Zaaksysteem Onegov