Tactisch inkoopadviseur

Logo van Vervoerregio Amsterdam, met een gestileerde roze "V" met een golfvormontwerp, gevolgd door verticale lijnen en zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 1817
Organisatie: Vervoerregio Amsterdam
Locatie: Vervoerregio Amsterdam
Uren per week: 32 tot 36 per week
Tarief: €75 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Wij zijn een samenwerkingsverband van 14 gemeenten. Het verbinden van verschillende partijen en belangen is onze kracht. We werken aan de meest innovatieve en uitdagende projecten op het gebied van mobiliteit. Werken bij de Vervoerregio betekent hét verschil kunnen maken in de OV-keten in de Amsterdamse regio. Bij alles dat we doen, leveren wij een essentiële bijdrage en geven we richting aan het verbeteren van mobiliteit, de bereikbaarheid en leefbaarheid in de regio Amsterdam. Wil jij dat ook? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Opdracht

Binnen de Vervoerregio Amsterdam hebben we te maken met complexe inkoop- en aanbestedingsprocessen. Jij weet hoe je juridische termen kunt vertalen en weet deze processen dusdanig te vereenvoudigen waarmee je de beleidsafdelingen een groot plezier doet. Je denkt mee over inkoopstrategieën en aanbestedingen en je ondersteunt bij de opmaak van de bijbehorende documenten. Binnen de raamovereenkomsten, die wij als Vervoerregio Amsterdam hebben ben jij verantwoordelijk voor de inkoop. Dit alle doe je in nauwe samenwerking met de inkoopadviseur en de juridisch adviseur.

Even samenvattend:

  • Je stelt zelfstandig contracten op en beheert deze;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de Inkoopdesk;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel medewerkers als managers over alle contracten;
  • Je denkt mee met het optimaliseren en verbeteren van de werkprocessen omtrent inkoop;
  • Je levert rapportages aan en adviseert over inkoop aan het management;
  • Je behartigt de (juridische) belangen van de organisatie in contractonderhandelingen;
  • Je hebt een ondersteunde rol bij het begeleiden van complexe Europese aanbestedingen
  • Je begeleidt onderhandse aanbestedingen;
  • Je beschrijft het inkoop- en aanbestedingsproces, inclusief bijbehorende standaarddocumenten en je werkt deze uit.


Vereisten / knock-outcriteria


1. Per 1 juli 2024 tot in ieder geval 31 december 2024 gedurende 32-36 beschikbaar te zijn;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur/contractbeheerder


Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als contractbeheerder/inkoopadviseur bij een overheidsinstelling (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring hebt met juridische vraagstukken en contractenrecht (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring hebt met het opstellen van contracten (20 punten);
7. Uurtarief maximaal €75,- exclusief BTW- inclusief reiskosten woon-werkverkeer (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met contracten binnen het domein mobiliteit (5 punten).


Functieschaal


Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 10. Het uurtarief bedraagt maximaal € 75,- excl. BTW en inclusief reis- en verblijfkosten.


Benodigd aantal professionals


1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen


De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.