Teamleider Publieksdiensten

Logo van de gemeente achtkarspelen, met gestileerde menselijke profielen in blauwe contouren boven de naam "achtkarspelen" in blauwe letters.

Aanvraagnummer: 2261
Organisatie: Gemeente Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel
Locatie: gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel
Uren per week: 32-36
Tarief: €120 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 25-07-2024
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 01-07-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Team Publieksdiensten bestaat uit zo'n 45 medewerkers. Zij zijn werkzaam op diverse terreinen, waaronder het KCC, advies dienstverlening, Burgerzaken, Sociaal Domein, Ruimtelijke Ontwikkeling en Duurzaamheid. Binnen het team dragen een aantal senior medewerkers zorg voor een belangrijk deel van de werkverdeling en dagelijkse afstemmingszaken.

Ter vervanging van de huidige teamleider zijn wij op zoek naar een tijdelijke teamleider.

Wij zoeken een ervaren (team)leider met verandervaardigheden en een flexibele stijl van leidinggeven.

Je staat dicht bij de medewerkers, werkt vanuit waarderend leiderschap en bent een coach voor de teamleden.

De functie Teamleider Publieksdiensten is in ons functieboek opgenomen in schaal 12.


Verantwoordelijkheden

Wij zijn zoek naar een teamleider die samen met ons de uitdaging van het ontvlechten en opbouwen aan wil gaan. In de basis kom je terecht in een situatie waarin de winkel openblijft én we tegelijkertijd stevig aan het verbouwen zijn. Dit betekent dat je er als teamleider zorg voor draagt dat de dagelijkse dienstverlening zoveel mogelijk doorgaat (en dat je inschat wat daarin wel en niet haalbaar is), maar ook dat je de mensen om je heen ondersteunt en faciliteert in deze grote verandering. Dit geldt uiteraard voor je eigen team, maar bijvoorbeeld ook voor je politieke opdrachtgevers en andere stakeholders in dit proces.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 25 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32 - 36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op 11 juli in het gemeentehuis te Burgum. We vragen je hier rekening mee te houden.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In het cv dient een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en het aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina’s A4 toe.

Minimaal 3 jaar relevante en recente (< 5 jaar) werkervaring in een leidinggevende rol

Minimaal HBO+ werk- en denkniveau (blijkt uit werkervaring)

In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen


Prijs (eisen)

Maximaal: € 120,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

40 %

De mate van ervaring met leidinggeven in (politiek) bestuurlijke context.

40 %

De kandidaat heeft kennis van en ruime ervaring met organisatieverandering en -ontwikkeling.

20 %

De kandidaat heeft een positieve houding ten opzichte van de Friese taal waarbij passieve beheersing van de Friese taal een pré is.


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 2-4 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.