Aanvraagnummer: 7634
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Overbetuwe
Locatie: Elst
Uren per week: 64 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: Geen geldige invoer
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: Geen verlenging
Sluitingsdatum: 17-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Gemeente Overbetuwe
Onze gemeente telt ruim 48.000 inwoners, verdeeld over 11 dorpskernen. Het ligt in het hart van de regio Arnhem en Nijmegen. De gemeente biedt rust, ruimte, bedrijvigheid en alle denkbare voorzieningen binnen handbereik. Dit maakt Overbetuwe een aantrekkelijke gemeente om te wonen en te werken.
Gemeente Overbetuwe: zelfbewust en coƶperatief
De gemeente Overbetuwe is een zelfbewuste en coƶperatieve gemeente. Wij zijn een betrouwbare partner met een duidelijke visie; we weten wat we willen. Daarbij werken we efficiƫnt, resultaatgericht en komen we onze afspraken na. Vanuit onze krachtige, zelfstandige positie gaan wij samenwerking aan met anderen als deze een meerwaarde biedt voor onze inwoners, organisaties, instellingen en bedrijven. Wij realiseren ons daarbij dat wij deze samenwerking steeds vanuit een verschillende rol kunnen oppakken.
Moderne informele organisatie
We zijn een moderne, informele organisatie, waar de lijnen kort zijn. Onze koers geeft ons richting Ć©n biedt ons voldoende ruimte om flexibel in te spelen op actuele ontwikkelingen. Als organisatie zijn we volop bezig om (andere) manieren van samenwerken te ontwikkelen met onze omgeving. Dit komt onder andere tot uitdrukking in de implementatie van de Omgevingswet, ketenintegratie binnen het Sociaal Domein en verdere digitalisering van onze (dienstverlenings)processen.
Opdrachtbeschrijving
Als Wmo-consulent ligt het accent in je functie op de volgende werkzaamheden:
- Je behandelt hulpvragen op het gebied van Wmo met een generieke blik;
- Je voert telefonisch of via huisbezoeken gesprekken met inwoners vanuit de omgekeerde toets;
- Je onderzoekt de hulpvraag, kijkt wat er nodig is en zoekt naar een passende oplossing zowel binnen als buiten de Wmo, wijst inwoners op hun eigen verantwoordelijkheid en zet hen zo veel mogelijk in hun eigen kracht;
- Je informeert en adviseert inwoners;
- Je maakt een plan van aanpak met de inwoner en bewaakt de voortgang;
- Je maakt rapportages en beschikkingen en legt deze vast in het systeem;
- Je maakt (her)indicaties als er geen voorliggende of algemende voorziening is die past;
- Je draagt hulpvragen (indien nodig) over naar collega's;
- Je verwerkt aanmeldingen vanuit Veilig Thuis in samenwerking met het interventieteam;
- Je geeft consultatie en advies aan collega's en partners zoals huisartsen.
Vereisten
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 april 2025, voor 32 uur per week per kandidaat tot en met 31 december 2025;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Consulent WMO binnen een gemeente;
4. Beschikbaar voor het intervieuw op 20 maart 2025.
Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Consulent WMO binnen een gemeente (20 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde opleiding SJD,MWD of SPH op minimaal hbo bachelor (15 punten);
7. Een aantoonbare afgeronde cursus of opleiding specifiek gericht op WMO (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het maken van een plan van aanpak en rapportages (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het indentificeren op klassieke WMO voorzieningen zoals rollen, wonen, verover, huishouding en begeleiding (benoem dit duidelijk aan de hand van 1 uitgeschreven casus in het cv) (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met psychishe aandoeningen als NAHe en NAH (10 punten).
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in het indiceren van zowel Wmo-voorzieningen klassiek (rollen, wonen, vervoer), hulp bij het huishouden Ć©n begeleiding.
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
De kandidaat wordt tijdens het gesprek op deze competenties beoordeeld.
- kennis van de laatste jurisprudentie en ontwikkelingen;
- ervaring met het werken binnen ISamenleving en Civision of een systeemtalent waardoor je makkelijk systemen oppakt;
- oog voor en affiniteit met het juist afwerken van processen in documenten en systemen.
Herkenning in onze kernwaarden: eigenaarschap, resultaatgerichtheid, zelfbewustzijn en coƶperatief.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Functieschaal 7 t/m 9 maximaal ā¬85,- per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2 kandidaten voor een totaal van 64 uur.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg 4 dagen per week.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 20 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.