Fraud Blocker Projectleider dataharmonisatie en integratie - ZZP Opdrachten

Projectleider dataharmonisatie en integratie

Logo van Omgevingsdienst Veluwe met een gestileerd abstract ontwerp in blauw, groen en bruin naast de naam van de organisatie.

Aanvraagnummer: 2286
Organisatie: Omgevingsdienst Veluwe
Locatie: Omgevingsdienst Veluwe
Uren per week: 16 uur
Tarief: €110 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 11-07-2024
Optie tot verlenging: ja, 2 x 3,5 maand
Sluitingsdatum: 25-06-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Zorgdragen voor het organiseren en begeleiden van harmonisatie en correcte overdracht van diverse vormen van data uit latende (gemeentelijke) omgevingen naar (nieuwe) omgeving Omgevingsdienst Veluwe en andere data gerelateerde projecten. Incidentele ondersteuning en achtervang van het functioneel beheer van de VTH applicatie OpenWave.


Verantwoordelijkheden

  • Rol van projectleider voor datagerelateerde projecten
  • Contactpersoon voor extern betrokkenen datagerelateerde projecten
  • Monitoren en sturen op plannen van aanpak
  • Tijdig informeren en adviseren van project opdrachtgevers en betrokkenen
  • Vraagbaak voor functioneel beheerder OpenWave

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 11 juli 2024 tot en met 31 januari 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

Minimaal 2 jaar ervaring met OpenWave. Kennis van diverse zaaksystemen zoals Djuma en Decos/Join. Kennis van vakspecialistische applicaties zoals Cyclomedia. Kennis van procesmanagementsystemen zoals Engage.

Een afgeronde HBO / HBO+ opleiding op het gebied van ICT.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

40 %

Een afgeronde HBO / HBO+ opleiding met aanvullende certificaten op het gebied van IT, zoals Prince 2 Agile en BISL.

25 %

Minimaal 3 jaar werkervaring in een politiek bestuurlijke omgeving, bij gemeenten of omgevingsdiensten.

35 %

Ervaring met ontvlechten ict-netwerken binnen de publieke sector.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 110,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

  • Pro-actief
  • Zelfstandig / zelfredzaam
  • Communicatief (mondeling en schriftelijk) sterk
  • Resultaatgericht
  • Probleemoplossend vermogen


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan twee Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen fysiek plaatsvinden bij Omgevingsdienst Veluwe, locatie Marktplein 1 in Apeldoorn, op 3 juli 2024 tussen 11.30 en 13.00 uur . Gelieve hier rekening mee te houden.