Aanvraagnummer: 2449
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Wijdemeren
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 28-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor ruim 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continue in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel. Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in Gooi & Vecht tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!
Opdracht
Allround taken pakket: - Intakegesprekken voeren met nieuwe klanten;
- Aanvragen levensonderhoud afhandelen op grond van de Participatiewet en de IOAW;
- Heronderzoeken en beëindigingsonderzoeken uitvoeren;
- Mutaties, controles en terugvorderingen uitvoeren;
- Aanvragen bijzondere bijstand, minimabeleid behandelen en overige aanverwante regelingen;
- Met in- en externe partijen samenwerken aan een integrale aanpak op diverse leefgebieden en re-integratie (kennis loonkostensubsidie en doelgroepers is een pre);
- Je eigen caseload draaien, regie houden op je klantenbestand, begeleiden verschillende doelgroepen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; 2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met IOAW, IOAZ. (beschrijf dit duidelijk in het cv);
3. Aantoonbare werkervaring met Civison Samenlevingszaken;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als consulent werk en inkomen binnen een gemeente;
5. Aantoonbare integrale visie binnen het sociale domein;
Gunningscriteria (weging)
6. Aantoonbare werkervaring met de Participatiewet in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeente (40 punten); 7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met loonkostensubsidie én doelgroepers (25 punten);
8. Aangeboden kandidaat is zo snel als mogelijk beschikbaar voor 36 uur per week (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.