Functioneel beheerder

Logo van Gemeente Elburg met centraal een wapen geflankeerd door twee leeuwen op een blauwe achtergrond.

Aanvraagnummer: 2568
Organisatie: Gemeente Elburg
Locatie: Elburg
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 11-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.


Opdracht


Als functioneel beheerder lever je een belangrijke bijdrage aan het verder digitaliseren van onze dienstverlening, bedrijfsvoering en besluitvormingsprocessen. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de informatievoorziening, in lijn met de gebruikerseisen en -wensen en afspraken met opdrachtgevers. Specifiek sta je voor de volgende applicatie aan de lat:

  • RX mission
  • JCC (afsprakenmodule)
  • Key 2 Financiën
  • Lias


Vereisten / knock-outcriteria


1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo 4 niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met RX mission, JCC, Key2Financien en Lias.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Functioneel beheerder binnen een overheidsinstelling (30 punten);
5. Aantoonbare kennis van informatiehuishouding binnen een complexe organisatie (25 punten);
6. Een afgeronde opleiding ICT op minimaal mbo 4 niveau (20 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de digitaliseren van dienstverlening, bedrijfsvoering en besluitvormingsprocessen (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: nee


Planning


De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 15 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.