Aanvraagnummer: 5341
Organisatie: Gemeente Elburg
Locatie: Elburg
Uren per week: 12 uur
Tarief: €112,50 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 6-12-2024 12:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Deze opdracht bestaat uit een dienstaanbesteding die gericht is op één partij. Deze zal garant staan voor de gehele opdracht gedurende de initiële overeenkomst, inclusief alle mogelijke verlengingen.
Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, 't Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we ook naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
Opdracht
- Toetsen of de interne controlemaatregelen op uitvoeringsniveau aanwezig zijn en adequaat worden uitgevoerd;
- Uitbrengen van adviezen op procesniveau die bijdragen aan de financiële rechtmatigheid van de organisatie en de beheersing van financiële risico's;
- Het opstellen van een verantwoording van de financiële regelingen vanuit de Rijksoverheid (SISA-uitkeringen) voor de accountantscontrole. Dit doe je samen met de budgetbeheerders.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het adviseren op procesniveau op financiële rechtmatigheid;
2. Een geschreven motivatie waarin de waarborging van de opdracht, inclusief de inzet, duidelijk onderbouwd naar voren komt;
3. Aantoonbare werkervaring als bureau/organisatie met financiële regeling VIC en SISA (Gemeentelijke overheid);
4. Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke dienstopdracht in de afgelopen 2 jaar;
Gunningscriteria
5. Beschikbaarheid van kandidaten per 2 januari 2025 voor 12 uur per week, voor de duur van 12 maanden en de daarna volgende 2 maal 12 maanden verlengingen (30 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met financiële rechtmatigheid en de beheersing, zowel op proces als uitvoeringsniveau (40 punten);
7. Minimaal 1 jaar werkervaring met SISA-uitkeringen en mogelijke accountantscontroles (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met de fysieke ondersteuning aan budgetbeheerders binnen een gemeentelijke instelling (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie staat op een tarief van rond de €112,50.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de geselecteerde partijen. De partijen die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 6 december 2024 bericht. Overige partijen ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de partij die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 6 december 2024, 12.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.