Fraud Blocker Adviseur Control | Freelance Opdrachten

Adviseur Control

Logo van de regionale sociale dienst kromme rijn heuvelrug met een blauwe sinusgolflijn met een cirkel boven de laatste piek en gestileerde tekst eronder.

Aanvraagnummer: 4909
Organisatie: Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug
Locatie: RSD Kromme Rijn Heuvelrug
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €110 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 15-11-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op: Vanwege een verhoogd risico op schijnzelfstandigheid is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar dienen in dienst te treden via Payroll/Detachering/Uitzendbureau.

Wie zijn wij?
Als Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug (RSD) zetten wij ons in voor een inclusieve samenleving waarin iedereen mee kan doen. Wij zoeken een nieuwe collega die hieraan bij wil dragen.

Op het gebied van onze Planning & Control Cyclus is een sterk fundament gelegd. Als Adviseur Control draag jij bij aan de verdere ontwikkeling van team financiën en de P&C cyclus. Je staat achter onze missie om mensen een stap verder te helpen.

Je bent nieuwsgierig en proactief. Je neemt initiatieven en geeft een kritisch geluid binnen het MT en in samenwerking met collega’s.

Wat ga je doen?
De functie van adviseur control maakt deel uit van de Unit FIF team financiën & control. Je bent inzetbaar op control en financiën en affiniteit met de Participatiewet en de Wet Inburgering is een pluspunt.

  • Je bent kartrekker van de operationele processen binnen team financiën.
  • Je ondersteunt en adviseert het management bij de planning & control cyclus.
  • Je pakt je verantwoordelijkheden en werkt samen met je collega’s.
  • Je schrijft makkelijk leesbare teksten en kunt financiële afwijkingen verklaren.
  • Je vertaalt nieuwe ontwikkelingen naar financiële en bedrijfsvoering gevolgen.

Wat wordt jouw team?
Je wordt onderdeel van team Financiën, binnen de Unit Financiën, Informatiemanagement & Facilitair. Er zijn ongeveer 25 medewerkers, waarvan 5 in team financiën.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Eigen motivatie;
2. Uurtarief maximaal € 110,00 excl. BTW;
3. Beschikbaar voor 32-36 uur per week;
4. Afgeronde hbo-bachelor opleiding;
5. Minimaal 2 jaar ervaring in financieel control of bedrijfsvoering;

Gunningscriteria
6. Afgeronde hbo-bachelor in financiële richting (25 punten);
7. Minimaal 5 jaar ervaring als adviseur in (financieel) control of bedrijfsvoering (25 punten);
8. Ervaring met de planning & control cyclus binnen een gemeentelijke instelling (20 punten);
9. Bereid om bij goedvinden kosteloos in dienst te treden (minimaal 1040 uur) (20 punten);
10. Beschikbaar per 1 januari 2025 (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan hoe u of uw kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
Samenwerken | Netwerken | Initiatief | Klantgericht | Resultaatgericht | Betrokken | Enthousiast

Functieschaal
Schaal 11

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Worden in overleg bepaald.

Planning
Gesprekken bij de RSD zijn gepland op woensdag 20 november 2024 tussen 08.30 en 11.30 uur, live of via Teams indien nodig. Uitnodigingen worden op maandag 18 november verstuurd. Andere kandidaten krijgen na de gesprekken bericht.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) kan worden gevraagd.

De reactietermijn eindigt op vrijdag 15 november 2024, 09:00 uur.