Business Controller Leefomgeving

Logo van de Gemeente Barneveld, met een gestileerde groene kippenkop naast de tekst "gemeente Barneveld" in oranje.

Aanvraagnummer: 1292
Organisatie: Gemeente Barneveld
Locatie: Barneveld
Uren per week: 36
Tarief: €125 per uur
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: ja
Sluitingsdatum: 07-05-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Het team Financiën Control en Administraties van gemeente Barneveld is aan het professionaliseren. Om onze dienstverlening naar het aandachtsgebied Leefomgeving verder te verbeteren zijn wij op zoek naar een ervaren Business Controller met voldoende ervaring op het gebied van Vastgoed, Verkeer en bijbehorende investeringen. Deze businesscontroller krijgt als opdracht om samen met de vaste businesscontroller binnen Leefomgeving de rol als businesspartner vorm te geven, zodat de in de toekomst te werven vaste businesscontroller kan starten met een goed voorbereid pakket aan werkzaamheden.

De hoofdtaken worden:

  • Het continueren van de klantbediening op Vastgoed, Verkeer.
  • Het neerleggen van een advies inzake de klantbediening van Leefomgeving, waarbij in het advies de verschillende rollen binnen het team Financiën worden meegenomen en waarbij wordt samengewerkt met de vaste businesscontroller binnen Leefomgeving. Zorg dragen voor een goede inrichting van de adminstratie in Key2Fin met de verantwoordelijke teamleden van Financiën.

    Verantwoordelijkheden

    Zie opdracht omschrijving.

    Beschikbaarheid

    De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2024 tot en met 31 december 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

    Overige eisen

    Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.
    Aantoonbaar WO werk- en denkniveau.

    Gunningscriteria

    Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
    • Allereerst worden de eisen geverifieerd.
    • Primaire selectie is op basis van de score op kwaliteit.
    • Secundaire selectie is op basis van prijs.
    • Definitieve selectie door opdrachtgever gebeurt door beoordeling van de inschrijving op gunningscriteria kwaliteit en prijs.
    • Hieruit volgt een ranking (maximaal 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).
    • Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt één kandidaat geselecteerd.

    Gunningscriteria Kwaliteit

    40 %
    Ervaring: waaronder ervaring met het opleveren van alle P&C producten en ruime ervaring met grondexploitaties
    30 %
    Competenties.
    30 %
    Opleiding.

    Gunningscriterium Prijs

    Maximaal: € 125,00
    Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

    Competenties te toetsen in interviewfase

    Tijdens het interview zullen we de volgende competenties toetsen:

    • proactiviteit;
    • communicatieve vaardigheden;
    • didactisch vermogen;
    • stressbestendigheid;
    • resultaatgerichtheid;
    • teamspeler;
    • brengt humor en energie .

    Interviewfase

    • Uit de beoordeling van de gunningscriteria en prijs volgt een ranking (maximaal of 3). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor een gesprek (Interview).
    • Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt minimaal één kandidaat geselecteerd.
    • De interviews zullen plaatsvinden op het gemeentehuis, Raadhuisplein 2 op 8 mei 2024. Gelieve hier rekening mee te houden.