Aanvraagnummer: 5028
Organisatie: Gemeente Oldebroek
Locatie: Oldebroek
Uren per week: gemiddeld 32 uur per week; bij verlenging is mogelijk sprake van afschaling uren uur
Tarief: €0 - €95 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 20-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de opdrachtgever naar een zzp'er toe, is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp'er uit te voeren. Zzp'ers hebben wel de mogelijkheid te reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp'er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te voeren.
Organisatie
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! We werken aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken we aan een sterke en leefbare samenleving met kernwaarden: Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam.
Opdracht
Cluster Communicatie maakt deel uit van team Bedrijfsvoering en bestaat uit drie adviseurs, twee communicatiemedewerkers en een webregisseur. Vanwege extra (communicatie)opgaven op het gebied van woningbouw/gebiedsontwikkeling zoeken wij tijdelijk een communicatieadviseur. Taken zijn onder andere:
- Opstellen van een communicatieplan;
- Opstellen van webpagina's over woningbouw opgaven;
- Organiseren van inwonersparticipatie;
- Redigeren van onze nota Grondbeleid;
- Onderhouden van contacten met externe partijen;
- Regisseren van communicatiecampagnes;
- Oppakken van diverse, adhoc werkzaamheden samen met collega’s van team Ruimte.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in Communicatie of Marketing;
2. Minimaal 4 jaar werkervaring als Communicatie Adviseur in de afgelopen 10 jaar;
3. Uurtarief maximaal € 95,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk;
4. Werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar werkervaring als Communicatie Adviseur in de afgelopen 10 jaar (35 punten);
6. Werkervaring in adviseren op strategisch, tactisch en operationeel gebied (10 punten);
7. Werkervaring met organiseren en verzorgen van evenementen met verschillende doelgroepen (20 punten);
8. Werkervaring met evenementen m.b.t. woonopgaven (20 punten);
9. Werkervaring met / kennis van WordPress (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Creatief
- Mondeling en schriftelijk vaardig
- Bestuurlijk sensitief
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10 conform de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
Werkdagen en tijden in overleg, ook enkele avonden.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 22 november 2024 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 21 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever vraagt om een Geheimhoudingsverklaring.
- De opdrachtgever vraagt om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit in het handelsregister geregistreerd staan conform Waadi.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 20 november 2024, 09:00.