Fraud Blocker Medewerker Backoffice Omgevingsplein

Medewerker Backoffice Omgevingsplein

Logo van Leidschendam-Voorburg met een kroon, drie golven en een vlam in een gouden kleurstelling, met daarnaast de naam van de gemeente geschreven.

Aanvraagnummer: 839
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam
Uren per week: 24 tot 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 19-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Opdracht
Als medewerker backoffice kunnen inwoners en aanvragers bij jou terecht met alle vragen over de fysieke leefomgeving. Jij bent de contactpersoon die de weg weet binnen de wet- en regelgeving en de organisatie. Bij jou staat dienstverlening hoog in het vaandel, je gaat graag met een casus onder de arm op zoek naar antwoorden en oplossingen. Je bent nieuwsgierig, proactief en goed bereikbaar. Je staat klaar om vragen te beantwoorden over bijvoorbeeld de Omgevingswet, parkeren, horecavergunningen en evenementen. Verdiepen, verbreden, actualiseren en delen van kennis is voor jou een automatisme. Als je een antwoord hebt gevonden, zorg je er ook voor dat de kennis in de kennisbank en op de website geborgd wordt. De ideale startersfunctie voor een aspirerend medewerker op het gebied van omgevingsrecht.

In deze rol wordt ook verwacht dat je de klant, de initiatiefnemer, met een open houding ontvangt en dat je de vraag scherp krijgt door de juiste vragen te stellen en mensgericht contactpersoon te zijn. Je denkt mee met de initiatiefnemer, waarbij je continu in contact staat en je een goed beeld vormt van de werkelijke situatie. Je werkt hierbij ook nauw samen met de collega’s van de beleidsafdeling en onze ketenpartners.

- Je beantwoordt tweedelijns vragen telefonisch en per mail;
- Je helpt aanvragers bij het indienen van aanvragen;
- Je haalt informatie op in de organisatie en verwerkt het in de kennisbank;
- Je adviseert en denkt actief mee op initiatieven;
- Je vertegenwoordigt het team zowel binnen als buiten de organisatie.

Competenties

  • politiek-bestuurlijk sensitief, besluitvaardig, klantgericht en flexibel;
  • analytisch vermogen, een oplossingsgerichte instelling en oog voor tegenstrijdige belangen.

Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker op het gebied van het fysieke domein (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met CLO (30 punten);
6. Aantoonbare kennis van (doormiddel van een opleiding) en/of  werkervaring met bestemmingsplannen en omgevingsvergunningen (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring als Medewerker Backoffice op het gebied van het fysieke domein binnen een gemeentelijke organisatie (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen.
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van dienstverlening of rechten;
3. Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker op het terrein van de fysieke leefomgeving zoals milieu, veiligheid en gezondheid;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: variabel.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 23 april 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 22 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie
- De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
- ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.