Fraud Blocker Medewerker financiële crediteuren administratie - ZZP

Medewerker financiële crediteuren administratie

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 1861
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 28-36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 1 maand(en)
Sluitingsdatum: 05-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.


Opdracht

Een ervaren medewerker crediteuren administrateur met kennis van de gemeentelijke financiën.

Jij zorgt in teamverband voor het op orde brengen van de financiële administratie als crediteur. Telefonische en per e-amil sta je in contact met klanten. Geeft de leverancier aan dat de facturen nog niet betaald zijn? Heeft de factuur wel een inkooporder? Dit zijn voorbeelden ,maar er is meer. .. Je bent bekend met het uitvoeren van crediteurenadministratie. Volledigheid en accuratesse is hier essentieel. Intern is het van belang dat je volgt of inkooporders administratief goed verwerkt worden en rappel lijsten voor uitputting van de inkooporder worden door jou gemonitord. Je bent bekend met de terminologie van ERPx en je kunt zorgvuldig werken in Excell. Je bent een teamspeler, draagt je steentje bij en je hebt geen 9-5 mentaliteit.


Minimumeisen / knock-outcriteria


1. Aantoonbare werkervaring en/of kennis van/met Unit 4 ERPx;
2. Aangeboden kandidaat is per direct beschikbaar voor minimaal 28 uur;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met de crediteuren administratie binnen een gemeente;
4. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.


Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)


5. Aantoonbare kennis /werkervaring van/met het crediteurenproces "record2report" en "purchase2pay" bij een gemeente (30 punten)
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar binnen een financiële gemeentelijke administratie (50 punten)
7. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker crediteuren administrateur binnen een gemeentelijke instelling (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functie is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen


Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen


De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Nader te bespreken, minimaal 2 dagen op kantoor.

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.


Planning


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland van op vrijdag 7 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn (standaard 3), ontvangen uiterlijk op donderdag 6 juni 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek/digitaal plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.