Ondersteuning beroepszaken (WOZ-beroepen)

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 1177
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker
Uren per week: 8 tot 10 per week
Tarief: €82,50 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 20-05-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 08-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 57.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

Opdracht

- Beoordelen van beroepsschriften;
- Onderzoeken of de vastgestelde WOZ-waardes juist zijn;
- Opstellen van een overzicht van onderbouwende verkopen en verweerschriften;
- Het gaat om ongeveer 70 dossiers.

Vereisten / knock-outcriteria

1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
3. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
4. Beschikbaar per uiterlijk 20 mei 2024 voor minimaal 8 uur per week;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur/ taxateur de WOZ bij een gemeentelijke instelling;
6. Een maximum uurtarief van €82,50 excl. btw en incl. Fee Flextender en reiskosten woon- werkverkeer;

Gunningscriteria (weging)

7. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als WOZ-taxateur (35 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de WOZ bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
9. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van Vastgoed en Makelaardij (20 punten);
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de afhandeling van bezwaren (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet

Benodigd aantal professionals

1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag.

Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 13 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 10 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.